Show je laatste aankopen #8

Oeps hele doos macarons van Tout Patisserie besteld

29 likes

Je naam is wel zichtbaar. Weet niet of dat erg is!

5 likes

Omg ben jij mijn broertje. Die heeft zowat exact hetzelfde besteld alleen geen speakers :sob::joy:
Ben nu al jaloers op jullie megamooie scherm!!

4 likes

Allemaal H&M

29 likes

Nee hoor is maar mijn voornaam! Maar lief dat je het zegt.

7 likes

haha ik ben niet je broertje maar hij heeft goede smaak!

1 like

Echt bizar toevallig haha

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Heel tof!!
Waarvan zijn ze?

1 like

Deze wandelschoenen gepast in de winkel maar wilde geen zwart, want dat is saai. Eindelijk geslaagd, wel een rib uit m’n lijf.

27 likes

Ik vind ze best sexy. Nu nog fancy wandelsokken er in :sunglasses:

2 likes

Haha zijn ze ook, moet beginnen met trainen dus deze trekken me wel van de bank. Qua wandelsokken heeft Falke helaas weinig kleurkeuze :worried:

3 likes

Ze zijn van DWRS nog nooit eerder van gehoord maar is een Nederlands merk. En nu met sale!

2 likes

Ik heb deze nu ook besteld, maar ze voelen zo zacht aan. Vraag me af hoe ze jou bevallen. Wandel je ook veel op asfalt? Zijn ze daar niet te zacht voor?

3 likes

Ik draag ook hele stevige steunzolen erin en voor afvalt vind ik ze lekker lopen. Loop meestal 15 minuten heen naar het bos en wandel daar dan een uur en weer terug, dus gemengde wandeling!

7 likes

Beide :wink: voor de glans en als lip treatment voor m’n mega droge lippen

4 likes

Ik ben al mijn geld aan het uitgeven en ik moet nog 3 weken tot mijn volgende salaris wat ben ik aan het doeeeen

JPG La Belle. Ik vind deze naar koekjesdeeg ruiken idk?

En deze, ook lekker. Cozy geurtje.

20 likes

Wat doe je!?? :drooling_face: Heb zelf al een doos samengesteld. Hoef alleen nog op bestellen te klikken.

3 likes

Lekker. Welke smaakjes neem je?:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Tot nu toe heb ik dit:

Maar uiteraard denk ik: als ik toch ga bestellen en verzendkosten betaal, kan ik beter wat meer tegelijk bestellen :sweat_smile::woman_shrugging:t3::thinking:

9 likes