Mooie jas! Laat je weten hoe die zit als je hem binnen hebt?
Ik duim met je mee trouwens, ik moet nog een nieuwe nette winterjas maar no munnies.
Mooie jas! Laat je weten hoe die zit als je hem binnen hebt?
Ik duim met je mee trouwens, ik moet nog een nieuwe nette winterjas maar no munnies.
Zal ik doen!! Plaats m wel in modetopic
Hele mooie aankopen! Vooral je tas😍
Asics Gel Kinsei
Ik heb ze helaas alweer geretourneerd en ga op zoek naar een andere maat. Ik heb bij normale schoenen meestal maat 35/36, maar ik had van deze schoenen maat 38 besteld en ze waren alsnog te strak De kwaliteit was verder goed en ze zijn ook effectief tegen overpronatie.
Haha ja dat herken ik, hij is wel awkward ja! Heb ze ook al een paar keer live gezien.
Kaartjes voor Son Mieux!
Jaa, @MACdonalds denk ik. Ze heeft haar straat ook in het Lego topic geplaatst. Dat wil ik ook uiteindelijk!
Wat een leuk rokje! Ik heb hem net ook besteld
Ik kan die jeans ter harte aanraden. Het zit lekker hoog en ik heb een kont en een licht holle rug dus dat is dan een pre
Super, dankje voor de review!
Geweldig
Helaas vielen ze te groot uit en dan vind ik het niet fijn zitten, dus teruggebracht en nu deze ervoor in de plaats gekocht
En omdat ze in de aanbieding waren nog een paar om het verlies van de andere groene goed te maken haha
En 447 kleuren cxc garen via aliexpress (gelukkig heb ik nog geen borduurgaren genoeg)