Show je laatste aankopen #8

Mooie jas! Laat je weten hoe die zit als je hem binnen hebt?

Ik duim met je mee trouwens, ik moet nog een nieuwe nette winterjas maar no munnies.

2 likes

Kaartjes voor Asgeir in tivo

18 likes

Zal ik doen!! Plaats m wel in modetopic

3 likes

Hele mooie aankopen! Vooral je tas😍

2 likes

Asics Gel Kinsei

Ik heb ze helaas alweer geretourneerd en ga op zoek naar een andere maat. Ik heb bij normale schoenen meestal maat 35/36, maar ik had van deze schoenen maat 38 besteld en ze waren alsnog te strak :neutral_face: De kwaliteit was verder goed en ze zijn ook effectief tegen overpronatie.

7 likes

@MACdonalds is dat waarschijnlijk haha

4 likes

Haha ja dat herken ik, hij is wel awkward ja! Heb ze ook al een paar keer live gezien.

5 likes

@Foucher
Hahahaha idd dat ben ik :rofl::rofl:
Oprah, als je het lego topic nog niet kent, wees welkom :crazy_face:

7 likes

Kaartjes voor Son Mieux! :man_dancing:

8 likes

Voor de hobby :pencil2:

32 likes

Jaa, @MACdonalds denk ik. Ze heeft haar straat ook in het Lego topic geplaatst. Dat wil ik ook uiteindelijk!

3 likes

Wat een leuk rokje! Ik heb hem net ook besteld :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

image
image

15 likes

Woood sivan kast

66 likes

Ik kan die jeans ter harte aanraden. Het zit lekker hoog en ik heb een kont en een licht holle rug dus dat is dan een pre

1 like

Super, dankje voor de review!

8 likes

Alohas South Bicolor via Vinted :smiling_face_with_three_hearts:

56 likes

Geweldig

7 likes

Helaas vielen ze te groot uit en dan vind ik het niet fijn zitten, dus teruggebracht en nu deze ervoor in de plaats gekocht

En omdat ze in de aanbieding waren nog een paar om het verlies van de andere groene goed te maken haha

En 447 kleuren cxc garen :crazy_face: via aliexpress (gelukkig heb ik nog geen borduurgaren genoeg)

9 likes

Tickets voor m’n held in april 2023

52 likes