Show je laatste aankopen #8

Ik ga ook naar Stromea!

7 likes

Ongevraagde tip, maar bij TK Maxx heb je soms ook Yankee Candle met veel korting! Misschien is dit handig voor iemand die de geuren liever eerst uitprobeert.

Ik heb een waterkoker gekocht voor maar €12,99 (Blokker). Geen spannende aankoop, maar het is wel een mooi prijsje.

7 likes

Douglas met korting

Gepast in de winkel maar hadden een maat groter niet meer. Nu dus twee maten besteld.

26 likes

Tof model! Ken deze nog helemaal niet.

3 likes

Hopelijk staat hij net zo leuk als dat hij haar staat maar dat zal wel weer niet :coffee:

27 likes

17 likes

In m’n nopjes want looove sale. Van 160 nu voor 38 euro (met de 20% extra korting bij zalando vandaag en morgen)

Linkje voor als je nog een regenjas zoekt: https://www.zalando.nl/burton-sadie-parka-shaded-spruce-b1741f03q-m11.html

16 likes

Heb je de Hydro Grip primer ook van de Douglas website?

1 like

Die dr Martens zijn zo vet!

3 likes

deze broek van fabienne chapot

nieuwe nikes

34 likes

Nope via hun site zelf besteld. Is het waard! Ik vind m heel fijn.

3 likes

Cadeautje voor onze katten

29 likes

Thanks! Kon ‘m al niet vinden op de Douglas website haha.

3 likes

Op de Belgische site van Zalando is er helaas geen 20 extra korting :pensive:
edit: met de 10% korting van de nieuwsbrief heb ik als nog een bestelling geplaatst :blush:

gewatteerde jas van Jack Wolfskin

7 likes

Sneakers en een paar truien.
Een deel van Zalando en net de extra korting gemist, maar de sneakers waren ineens ook bijna 20 euro duurder vandaag.

11 likes

Ze staan al zo lang op mijn verlanglijstje :smiling_face_with_three_hearts:
Kan niet wachten op alle pijn weer 🥲

2 likes

Deze deden bij mij geen pijn en ik hoefde ze ook niet in te lopen!

3 likes

Dat is goed niuews! Mag ik vragen of ze bij jou nog een beetje uitlopen? (Het leder) ik had gisteren een 41 aan en vond die iets te strak zitten voor mn idee. Nu dus nog 42 besteld (en 41) om te vergelijken.

1 like

Ik zat ook precies tussen twee maten in. In eerste instantie de kleinere gekozen maar daar had ik echt spijt van later, dus na alleen binnenlopen heb ik die toch geruild voor de maat groter. Die zitten ruimer maar ook breder, maar ik kan er nog goed hele stukken mee lopen. Dus heel blij dat ik uiteindelijk voor de grotere ben gegaan want nu draag ik ze tenminste wel dagelijks.

3 likes

Ahhh top!! Ik denk dat ik er dan goed aan heb gedaan om beide te bestellen. Thanks in ieder geval! :grin: Heb er zoveel zin in! Jadons staan ook nog op mn wishlist. :joy:

4 likes