Dit huisje ga ik helemaal bouwen. Ben benieuwd of het een nieuwe hobby wordt
En heel veel zeep van Lush waaronder afgeprijsde Snow Fairy zeep
Oh bedankt voor de tip! Had ze anders zonder nadenken in de vaatwasser gedaan.
Na het zien van The Mauritanian direct zijn dagboek aangeschaft, nog betere weergave van wat deze man allemaal heeft moeten meemaken.
Oeee benieuwd!! Superleuk
Mijn iPhone X heeft het weer eens begeven. Nu maar de knoop doorgehakt en de 13 pro besteld! ZIN IN.
Ja ik ben ook heel benieuwd!
ik ben met 1,71 helemaal niet ‘tall’ maar ben er klaar mee dat broeken altijd te kort zijn in de taille. dus ben benieuwd
We zaten tegen onze oude houten loungebank aan te kijken waar nu paddenstoelen uit groeien en hebben nu er nog 50% korting was een nieuwe besteld! Nu nog een zonnetje en ik ben helemaal happy. Deze is van aluminium en polywood, waar we ook onze tuintafel en stoelen van hebben.
Waar heb je de set gekocht?
Oh sorry, vergeten erbij te zetten, bij Exterioo.
Oh wat slim! Mijn grootste ergernis is broeken die zogenaamd high waisted zijn maar bij mij net boven mn heupbot uit komen. Nooit aan gedacht om dan naar de tall collectie te kijken (broeken zijn nooit te kort ondanks mn 1.78). Ben benieuwd of het voor jou werkt!
En ik wilde mijn badkamer wat gezelliger maken:
Poster, vaas en kaarsenhouder van Casa
En nieuwe terra handdoeken van HEMA.
Oke ik twijfelde over die trui maar nu wil ik hem 100%, zo mooi!
Haha, ik had 'm ook ruim 1,5 week in mijn hoofd + ik had er over gedroomd, dus daarom moest ik hem wel halen. Ik hoop wel heel erg dat hij niet gaat pillen, maar volgens mij is Costes altijd wel vrij goed qua kwaliteit.
Prachtig! Heb je hier misschien een link van? In kan ‘m niet vinden.
Costes shoplog (aanfoto’s)
Samenvatting
Deze outfit, vooral die broek vond ik prachtig.
Deze spijkerbroek
Zelfde trui maar dan in het paars
En deze blauwe top
En bij de douglas nog een nieuwe ABH dipbrow gehaald (ja die gebruik ik nog steeds), origin gezichtscreme en wat the ordinary producten.
Huh nee, de link doet het ineens niet meer?
dit zou hem moeten zijn: https://www.zalando.nl/glamorous-tall-wide-leg-flared-jeans-dark-blue-stonewash-glc21n00j-k11.html
misschien is ie uitverkocht ofzo, al kon ik net nog kiezen uit alle maten
Zou ik de linkjes mogen van de twee jeans? Kan ze zo gauw niet vinden op de site.