Oe heb je deze toevallig met een goeie deal gescorrd?

Make-up tasje van Spectrum Collections. Love Winnie the Pooh en make-up, dus toen ik hem zag wilde ik hem meteen
Ik heb een duo pack gekocht via de website van Oral-B met 40% korting. Ik zag vandaag dat ze deze (1 tandenborstel) bij de Etos nu met 50% korting hebben
Aiaiaiaiai alsnog wel €114
Jaa het is wel een rib uit je lijf 🥲
Biosilk… wat een nostalgie, een van de eerste dingen die ik kocht nav een beautyblog en mijn eerste duurdere haarproduct waar ik zo lang over had nagedacht en naar had uitgekeken. Leuke tijden
Ja ik heb er dus ook een klein flesje leave-in biosilk bijgekregen, vond ik vroeger ook helemaal geweldig. Maar juist totaal niet passend bij mijn haartype haha.
Vond het eerst erg overdreven, maar nu bed er is wel erg blij mee haha. Lekker ook twee lossen lakens
Vergeet ook niet de ecologische voetafdruk dat al dat heen-en-weer gezend met zich meebrengt. Fijn zo, ik hoop dat consumenten bewuster gaan shoppen en sneller ophalen/retourneren in de winkel ipv via de post. Ik ben ook voorstander, sorry 🧑🏻🔧
Woon jij in/bij een stad waar veel winkels zitten waar je graag koopt?
Voor mijn portemonnee vind ik het wel jammer.
Ik snap natuurlijk ook wel dat het niet goed is, dus als ik er wat voor moet betalen dan is dat zo. Ik heb bv de dichtstbijzijnde Zara op 40km, dus dan retourneer je ook niet ff in de winkel. Sowieso koop ik spullen gewoon in de winkel als ze hier in de stad verkocht worden, maar er zitten hier weinig winkels met kleding in mijn smaak.
Ik denk dat dit voor Zara meer gaat om geld verdienen. Anders zouden ze hun pasvorm wel beter en consistenter maken zodat mensen überhaupt niet zoveel hoeven te retourneren.
En nu gaat de rest van mijn bonus snel naar een spaarrekening
Heb je een linkje van de laarsjes?
Bedankt!
Wouw! Heel tof.