Die jurk vind de truien met balonmouwen ook heel leuk!
Ik was gisteren in een soort discountwinkel in Amsterdam. Dit vest en een belachelijk zachte trui van Via Appia gekocht. Totaal 25 euro kwijt ipv 130 .
Al zoveel producten gekocht voor mijn haren afgelopen jaren maar dit is toch echt wel het beste product
Welke levis is dit?
Ja, het is de 70s slim straight in de kleur Sonoma Case
Ohhh deze wil ik ook al heel lang! Maar ik heb geen zin om mijn oude bank uit mijn huis te slepen en naar de stort te brengen Zo mooi deze
Ik meen me te herinneren dat jij, @jigglypuff, op zoek was naar fijne oordopjes om mee te slapen, maar niet met enkel white noise/standaard geluiden, maar waarmee je dus ook naar podcasts/YouTube/luisterboeken etc kan luisteren. Geen idee of je ze nog zoekt, maar ik kreeg een advertentie voor bovenstaande te zien en ik dacht aan jou (heb dat blijkbaar opgeslagen, omdat ik ook interesse had in Bose sleepbuds en jij ook, geloof ik )
Kan ze zelf ook goed gebruiken, mijn huidige doen zeer aan mijn oren en blijven niet goed zitten, maar met nachtdiensten en buren die met een aanbouw bezig zijn heb ik echt wel een upgrade nodig. Ik krijg ze vanavond binnen en kan ze morgenochtend na mijn werk uittesten haha. Hopelijk is het iets.
Ooooooh dit klinkt echt geweldig. Ik ben ook heel benieuwd naar je ervaringen!
Ik tag je wel als ik ze geprobeerd heb!
Jaaa ik had hem ook al zo lang in het vizier en nu was ie afgeprijst (bank plus hocker voor ongeveer 730 euries) en dacht ik fuck it, its mine
Ooh top! Ik heb die Phillips dingen toen teruggestuurd omdat ik die geluiden niet chill vond en hij geen active noise cancelling had. Wil je een review plaatsen in het slaap-topic?
Oh hier ben ik ook benieuwd naar
Siemens vaatwasser van 1250eu naar 680 Ja zal natuurlijk vlak voor afprijzing duurder gemaakt zijn maar whatever ik werd afgeleid door het idee dat ik geen afwas meer hoef te doen
Ik ben ook heel benieuwd naar je ervaringen! Lig zo vaak wakker door snurkende partner
ik blijf het zeggen tegen een ieder met last van de snurkende partner: ga langs de huisarts!
misschien heeft jouw partner dat al gedaan, maar dan voor de anderen die dit lezen.
sinds ik dit las:
While it’s true that snoring is very common, it’s not normal , and snoring often points to a bigger problem. If you snore every night it’s a sign that the air isn’t moving freely through your nose and throat, and you’re experiencing some amount of obstruction in your breathing pathways. roep ik dit tegen iedereen.
mijn man is naar de huisarts gegaan en die heeft een of andere neusspray gehad en het is echt 90% minder geworden (behalve als hij verkouden is of gedronken heeft)
ze zeiden ook dat zn neusschot iets scheef stond wat niet mee hielp, terwijl je dat aan de buitenkant niet eens kon zien
Ja, dat was ik! Bedankt om aan me te denken! Laat je een review achter als je ze hebt kunnen testen?