Show je laatste aankopen #9

De discussie wordt voortgezet vanaf Show je laatste aankopen #8 - #5211 door Batalash.

Eerdere discussies:

6 likes

@Pinky Oh, naar die broek ben ik dus ook heel benieuwd! Had een andere besteld en terug gestuurd omdat die tegenviel. Dit is m’n volgende optie :grimacing: Mocht je zin hebben, je eerlijke mening is welkom hier!

2 likes

Mango

image

Arket

H&M

11 likes


van Nette Rose

56 likes



Zara


Kruidvat


Sophia Mae

9 likes

image image

& Other stories

22 likes

image

28 likes

Toffe boeken!

Bestiaries zijn echt geweldig! :heart:

2 likes

Ik ga de boeken gebruiken voor een privéproject. Ik mis het echt om met dit soort zaken bezig te zijn zoals tijdens mijn eerste bachelor.

4 likes

Oh wat leuk, met wat voor project ga je bezig? En wat voor bachelor heb je gedaan? Ik ben zelf mediëvist (al doe ik er niets meer mee) en ben gek op dit soort dingen. :slight_smile: Ik mis het onderzoek doen en met m’n neus in de manuscripten zitten soms ook best wel!

4 likes

Ik heb o.a Nederlands gestudeerd en ben letterkundige. Ik vind vooral de middeleeuwen interessant vanwege de handschriften die rijkelijk geïllustreerd zijn. Ik ben bezig met het maken van illustraties die lichtjes gebaseerd zijn op het verleden. Dit wordt een van mij projecten in de zomervakantie omdat ik mijzelf 5 weken moet zien te vermaken.

12 likes

Leuk! Veel plezier!

5 likes


Zat ik al effe op te azen en vanochtend weer in stock :heart_eyes:
Van Petite Fleur Gold, via About You.

49 likes

En een dubbelpost maar mijn jurk is aangekomen:

De zoektocht naar een jurk voor het trouwfeest van mn broer is eindelijk afgelopen denk ik :ok_hand:

148 likes

Staat je heel mooi!

8 likes

Hele mooie jurk en staat je ook mooi!

4 likes


8 likes


Het zit ook allemaal goed.

Victoria secret.

6 likes

Wat een leuke jurk.Welk merk is het van?

2 likes

Sissel Edelbo! Het is het model Monaco. Alle kleuren en prints zijn wel uniek.

En thanks @Knofje en @Katie! Ben er ook echt blij mee :blush:

2 likes