De discussie wordt voortgezet vanaf Show je laatste aankopen #8 - #5211 door Batalash.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Show je laatste aankopen #8 - #5211 door Batalash.
Eerdere discussies:
@Pinky Oh, naar die broek ben ik dus ook heel benieuwd! Had een andere besteld en terug gestuurd omdat die tegenviel. Dit is m’n volgende optie Mocht je zin hebben, je eerlijke mening is welkom hier!
Toffe boeken!
Bestiaries zijn echt geweldig!
Ik ga de boeken gebruiken voor een privéproject. Ik mis het echt om met dit soort zaken bezig te zijn zoals tijdens mijn eerste bachelor.
Oh wat leuk, met wat voor project ga je bezig? En wat voor bachelor heb je gedaan? Ik ben zelf mediëvist (al doe ik er niets meer mee) en ben gek op dit soort dingen. Ik mis het onderzoek doen en met m’n neus in de manuscripten zitten soms ook best wel!
Ik heb o.a Nederlands gestudeerd en ben letterkundige. Ik vind vooral de middeleeuwen interessant vanwege de handschriften die rijkelijk geïllustreerd zijn. Ik ben bezig met het maken van illustraties die lichtjes gebaseerd zijn op het verleden. Dit wordt een van mij projecten in de zomervakantie omdat ik mijzelf 5 weken moet zien te vermaken.
Leuk! Veel plezier!
En een dubbelpost maar mijn jurk is aangekomen:
De zoektocht naar een jurk voor het trouwfeest van mn broer is eindelijk afgelopen denk ik
Hele mooie jurk en staat je ook mooi!
Wat een leuke jurk.Welk merk is het van?
Sissel Edelbo! Het is het model Monaco. Alle kleuren en prints zijn wel uniek.
Waar is de broek van? Echt een leuke!