Ik maak er morgen even foto’s bij en dan post ik mijn mini review in het slaaptopic!
Oude begaf het na 5 jaar, maar even gewacht op BF deals en was volgens Tweakers het goedkoopst sinds tijden. En meteen dit bandje bij ali

Nieuwe oortjes
Want mijn huidige zijn aan vervanging toe en had nog een cadeaukaart van Coolblue
Ik had het via woodpaneel, maar als je die gaat volgen op insta dan zijn er nog heel veel andere bedrijfjes!
Heb hem binnen, ben alleen vergeten een foto te maken met daglicht, dus het licht is niet top. Ik ben er wel heel bij mee, vind hem wel echt lijken.
Waarom maak je het niet zelf?
Dit willen wij ook. Maar zoveel aanbieders, waar heb jij besteld?
Edit. Zie net je post hierboven, woodpanel
Hahaha hou je bek gek. Dat heeft me 20 jaar van m’n leven gekost en te veel tijd
Ik vind ‘m heel leuk! Echt lekker lang, maar zoals al verwacht niet heel dik. Voor mij prima, want ga vooral met auto naar werk.
Nieuwe koel/vriescombi, had er niet echt plek voor, moest een kastje in de keuken weg laten halen.
Maar straks nooit meer de vriezer ontdooien, want No Frost functie
Wat een mooi ingericht huis voor zover ik het kan zien! Prcahtige kleur op de muur zeg, welke is dat?
Dankjewel!
Dat is Card Room Green van Farrow en Ball.
Mooi!! Dankjewel dat je het nog even laat weten
Dit is echt zo fijn! Ik dacht eerst ‘wat een onzin, dat werkt vast niet, zal het echt nog wel eens moeten ontdooien’.
Inmiddels staat de vriezer er bijna 9 jaar en ik heb hem nog nooit hoeven te ontdooien.