Show je laatste aankopen #9

Oh Jezus, wat stom :joy::joy::joy:

6 likes

Haha bij mij hadden ze ooit de stoffen onderlaag doorgeknaagd en liepen ze zo binnen de bank :rofl:

Nu mogen ze alleen Γ³p de bank en daar houden ze zich goed aan. En vinden ze ook erg leuk. Stuiterend.

5 likes

Hahaha wat dacht je: ze mogen overal komen maar onder de bank is fucking limit

11 likes

Nee, mijn hoofd maakte ervan dat heel het huis met plexiglas dicht gemaakt werd maar nu ook bij de bank zitten :joy::joy::joy:

7 likes

Winterjas van Elvine. Met een extra fleecelaag in de zakken en op de rug aan de binnenkant en geschikt tot -25. Perfect voor Nederland dus :joy:.

28 likes

Bij Aboutyou, daar was de beste korting (30+10%) op deze blauwe. Maar bij andere shops is hij in andere kleuren ook al afgeprijsd.

5 likes

About You

Zalando

5 likes

Sale bij Lululemon :partying_face:

7 likes

Daarom zorg ik dat het niet kan haha. En voor mij heeft het weer als voordeel dat er niks meer onder de bank kan vallen. :joy:

3 likes

Ik leef echt in die trui, hij is heeeeeerlijk

6 likes

Mijn kerstcadeau bon van werk hier voor gebruikt :slight_smile: Lijkt me leuk om elke week een foto uit te printen en iets van een journal te beginnen.

43 likes

Wat een ontzettend leuk idee!!!

4 likes

Slaapzak jas :blue_heart:
Komt bij mij tot mn enkels

9 likes

Lang leve de Zara sale!

20 likes

Ik heb de groene! Voor 110 euro bij Bergfreunde

5 likes

Even goed in de gaten houden, want ik zie ook dat ie nu weer duurder is maar dat wisselt enorm.

Een middag floaten en private Spa. In het floaten heb ik het meeste zin (benieuwd naar) denk ik

32 likes

Wil je laten weten hoe het was? Bij mij in de buurt is ook zoiets en ik was geintrigeerd maarvweet niet of het wat is

5 likes

Ik was zo ontspannen dat ik daarna in de dunne was :joy:
Het is verder wel chill!

7 likes

Cadeaus voor mijn vaders verjaardag. Truffel zout, truffel balsamico azijn en witte balsamico azijn met saffraan. Allemaal via Oil & vinegar

24 likes