Oh Jezus, wat stom
Haha bij mij hadden ze ooit de stoffen onderlaag doorgeknaagd en liepen ze zo binnen de bank
Nu mogen ze alleen Γ³p de bank en daar houden ze zich goed aan. En vinden ze ook erg leuk. Stuiterend.
Hahaha wat dacht je: ze mogen overal komen maar onder de bank is fucking limit
Nee, mijn hoofd maakte ervan dat heel het huis met plexiglas dicht gemaakt werd maar nu ook bij de bank zitten
Winterjas van Elvine. Met een extra fleecelaag in de zakken en op de rug aan de binnenkant en geschikt tot -25. Perfect voor Nederland dus .
Bij Aboutyou, daar was de beste korting (30+10%) op deze blauwe. Maar bij andere shops is hij in andere kleuren ook al afgeprijsd.
Daarom zorg ik dat het niet kan haha. En voor mij heeft het weer als voordeel dat er niks meer onder de bank kan vallen.
Ik leef echt in die trui, hij is heeeeeerlijk
Mijn kerstcadeau bon van werk hier voor gebruikt Lijkt me leuk om elke week een foto uit te printen en iets van een journal te beginnen.
Wat een ontzettend leuk idee!!!
Ik heb de groene! Voor 110 euro bij Bergfreunde
Even goed in de gaten houden, want ik zie ook dat ie nu weer duurder is maar dat wisselt enorm.
Wil je laten weten hoe het was? Bij mij in de buurt is ook zoiets en ik was geintrigeerd maarvweet niet of het wat is
Ik was zo ontspannen dat ik daarna in de dunne was
Het is verder wel chill!