Show je laatste aankopen #9

Alleen in Amerika en Canada toch, of kijk ik verkeerd?

8 likes

O, echt? Sorry voor de dode mus, ik zag het voorbij komen op Instagram.

2 likes

Waar heb je deze gekocht?
Past bij mijn macaron kandelaar

6 likes

Ik heb ‘m gehad maar bol heeft het ook
Bekijk Kandelaar Macaron - Polyresin - Macarons Multicolor - Kaarsen Houder - Kaarsenhouder Toren op: Kandelaar Macaron - Polyresin - Macarons Multicolor - Kaarsen Houder - Kaarsenhouder Toren | bol.com

5 likes

Ik heb ‘m nu ook besteld.
En ja idd. Denk dat het buiten bol wel goedkoper is.

4 likes

Ik wil nog zo graag de Flying Tiger schaaltjes maar ik denk dat ik mezelf in de stad morgen weer blij maak met een dode mus :smiling_face_with_tear:

2 likes

Primark heeft vergelijkbare (zag ik op tiktok)

9 likes

Maar wat is er zo speciaal aan Glossier? Ik ben elke maand een weekend in Engeland, zal ik een handeltje kunnen beginnen?

7 likes

Ja be my dealer baby.

9 likes

Ik vindt ze een aantal hele fijne producten hebben (en ja verder goede aesthetics ben ik sucker voor).

Maar omg ja begin een handeltje. I’ll pay you​:raised_hands::money_mouth_face:

5 likes

Helaas allemaal terug :disappointed_relieved:

3 likes

Ik heb goede dingen gehoord over o.a. de Boy Brow en de Cloud Paint! De B.A.E.-lijn van Hema volgt een beetje die lijn qua soort producten en verpakkingen, volgens mij.

2 likes

Raadzaam.

2 likes

Sjaal en tickets voor gras. :grin:

10 likes

Waar is de sjaal van? Tof!

5 likes

Henri bolt! Best tof merk.

6 likes

15 likes

Kan van de primark, voor het eerst in mn leven beïnvloed door tiktok

41 likes

Heel leuk! Door jou kwam deze weer terug in mn hoofd en ging er niet meer uit. Heb m nu ook via Vinted gekocht, moet hem nog binnenkrijgen en ben op vakantie (ook nog eens in 30+ graden dus why koop ik deze jas) maar kan nu al niet wachten tot thuiskomst!

2 likes

Ha wat leuk!! Ik heb hem net binnen en kan niet wachten tot het warm genoeg is om hem aan te doen. Heel blij mee, maar wel een kwetsbaar stofje dus hopelijk blijft hij wel mooi

2 likes