Mooi! Waar is ‘ie van?
Mensen wel eens bij tessvfashion besteld? Hoe vallen de maten daar? Voornamelijk de broeken.
Ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb een 42/44 en ik krijg ze bij lange na niet eens dicht in XL dus de maatvoering vind ik echt heel slecht. Er zit er eentje in Nijmegen dus ik was gaan passen ipv bestellen en dat was de beste keus ooit want het past voor geen meter dicht maar is wel ellendig lang allemaal (ik ben 1m77) en sleept over de grond. Stoffen zijn ook heel dun dus je ziet alles en voelt gewoon goedkoop. Ik zou het niet doen
Bij TK max
Deze voor 39,99. Van mijn mams gekregen

Deze 17,99 superleuk voor koekjes en gebakjes
En deze 12,99 nieuwe fruitmand
dit schattige slaapjurkje die heell zacht is voor 14,99
En verder bij de toko een 5-pack roze samyang noodles, crispy chili oil & kue lapis
Vakvrouw
Wat een goede vondst, die Creuset! Bij welk filiaal was je?
Herhaling is de kracht van reclame.
Zara (heel erg geinfluenced door tiktok)
Almere! En ze hadden meer vormen en kleuren
Aawh dat is helaas wel erg ver weg. Ik ga hier in de buurt maar eens kijken of ze ze ook hebben
Ik vond die niet zo speciaal en brow Flick nog minder. Wel dan van de Cream blushes
Ik heb Aziatische wenkbrauwen dus weinig haar. Doet precies wat ik wil zonder dat ik meteen van die enorme rupsen heb
Een pottenbak cursus cadeau gekregen!!
Ik zag op insta iemand die echt zo’n mooie creaties maak en ipv kopen wil ik het zelf ook proberen. Misschien word het wel mijn nieuwe hobby :D!
Wat leuk! Hoeveel lessen ga je volgen? Ik doe ook een cursus, heb nu 4 lessen gehad en heb al 5 schaaltjes kunnen draaien, het is best lastig maar je hebt al wel snel iets leuks in handen. Veel plezier!