Show je laatste aankopen #9

Ik heb goede dingen gehoord over o.a. de Boy Brow en de Cloud Paint! De B.A.E.-lijn van Hema volgt een beetje die lijn qua soort producten en verpakkingen, volgens mij.

2 likes

Raadzaam.

2 likes

Sjaal en tickets voor gras. :grin:

10 likes

Waar is de sjaal van? Tof!

5 likes

Henri bolt! Best tof merk.

6 likes

15 likes

Kan van de primark, voor het eerst in mn leven beïnvloed door tiktok

41 likes

Heel leuk! Door jou kwam deze weer terug in mn hoofd en ging er niet meer uit. Heb m nu ook via Vinted gekocht, moet hem nog binnenkrijgen en ben op vakantie (ook nog eens in 30+ graden dus why koop ik deze jas) maar kan nu al niet wachten tot thuiskomst!

2 likes

Ha wat leuk!! Ik heb hem net binnen en kan niet wachten tot het warm genoeg is om hem aan te doen. Heel blij mee, maar wel een kwetsbaar stofje dus hopelijk blijft hij wel mooi

2 likes

De vaas

42 likes

Uiteindelijk goeie PR voor zijn show.

4 likes

Kaartensetje van Aline Bouma

34 likes

Voor in mijn thuis gym

image

9 likes

Charlotte Tilbury eyes to mesmerise in

Sunlight glow

Champagne

en Exagger eyes

21 likes

Wat is dit? Hoe gebruik je het?

5 likes

Samsung S23 ultra met Otterbox hoesje met glitters (en een screen protector):

En voor mijn Magic: The Gathering decks/verzameling wat kaarten met toffe/grappige/schattige art (uiteraard alles in foil):

15 likes

Mango

16 likes

De Bulgarian Bag, bedoeld om explosiviteit te verbeteren. Perfect voor het uitvoeren van verschillende krachtige oefeningen voor het boven- en onderlichaam.

4 likes

En waar heb je dit gescoord?

3 likes

Dit was van ellevoudrait! Maar dat topje is het kleinste topje wat ik ooit ben tegen gekomen in mn leven. Zit heel strak bij de boobies

1 like