Show je laatste aankopen #9

Hele goede deal bij de bijenkorf

Wijde grijze chillbroek

10 likes

En nog wat vintage aankopen. Allemaal van hetzelfde merkje wel Serge Lavil. Zo leuk allemaal.

24 likes

8 likes

Haha ik heb die bovenste ook gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heb je ze al binnen?
Ik heb ze ook en vind de veters zo stug en kort heb jij dat ook?

1 like

Naai tijdschriften uit de jaren 50 en 60 :heart_eyes: Via marktplaats voor een prikkie.

57 likes

Ja sinds gisteren, nog niks mee gedaan behalve bewonderd.
@Luipaard heeft ze al geveterd dacht ik!

3 likes

Ja klopt @Alchemy ik heb ze al geveterd. Zijn idd stugge klote veters, maar ik vind ze niet kort. Denk dat ze perfect zijn qua lengte voor hoe ik het wil

6 likes
foto

Ik wil ze graag tot bovenaan maar dan moeten ze mega strak
Heb er nu ff grijze veters in gedaan van m’n Patta waves scheelt bijna 5 cm of zo (that’s what she said)

3 likes

Kan je die grijze er niet in laten? Of hebben je waves dan geen veters meer? Anders ff die veters opmeten en zelfde lengte bestellen (ik heb laatst allemaal veters op ali besteld)

Bij mij is t zo

foto

Ik heb wel smalle voeten

4 likes

Jawel die waves kwamen met 2 paar veters dus laat die grijze er idd in
Ik heb zelf dikke poten met hoge wreef en als ik zo kort veter lijken m’n voeten nog kleiner lol

4 likes

Nieuw leesvoer

8 likes

Zin in m’n koffie morgen :tada:

92 likes

Oooh die kleur!!

1 like

Ja gelukkig waren m’n vriend en ik het er direct over eens welke kleur het moest worden!

8 likes

Sowieso moet je dichterbij komen wonen om elke ochtend mijn koffie te maken :ok_hand:t2:

4 likes

Hahaha, ja er was toch forumster die hierdoor lange tijd zonder koffiezetautomaat heeft gezeten?

4 likes

Ik ben ook op deze aan het azen!! Alleen heb ik een heleboel punten van het Douwe Egberts spaarprogramma en nu kan je alleen saai antraciet kopen daarmee :rage:

4 likes

Ja, laat @zwaardvis het niet zien. Ze wilde heel graag geel haha, maar het alternatief is ook mooi!

2 likes

Elke moccamaster verdient een like.

6 likes