Show je laatste aankopen #9

Wil ineens van die 90’s dad sneakers (geen idee wat de term is maar dit is het beeld wat ik voor me zie hahahaha) dus na 2 dagen winkels en 2 steden af gaan uiteindelijk deze besteld (basic bitch zijn met maat 39 is soms onmogelijk 🫠 overal alles uitverkocht)

En deze want roze/groen is mijn lievelingscombi. Hoop dat ze passen :heart_eyes:

24 likes

Heeel tof die roze/groene!

4 likes

image

image

12 likes

Rouje heeft een nieuwe collectie en gezien ik zo wat niks van ze gekocht heb afgelopen winter, ben ik nu iets te los gegaan. 2 jurken, broek en blazer :sweat_smile:

30 likes

Haha, dat zeggen mijn ouders ook altijd. We hadden laatst wel discussie over of je nog geen wief bènt (dat dachten zij) of nog geen wief hèbt (dat dacht ik)

3 likes

Ligt er aan of je een wief wilt hebben ja of nee

3 likes

Moest vandaag 2 pyjama’s weggooien. Eentje was gewoon half verteerd bij de naad en bij de ander begon het elastiek te kraken?!
Gelukkig had de C&A leuke pyjama’s en korting!

13 likes

Nieuwe grafische kaart en 32 GB ram

18 likes

27 likes

Hele goede deal bij de bijenkorf

Wijde grijze chillbroek

10 likes

En nog wat vintage aankopen. Allemaal van hetzelfde merkje wel Serge Lavil. Zo leuk allemaal.

24 likes

8 likes

Haha ik heb die bovenste ook gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heb je ze al binnen?
Ik heb ze ook en vind de veters zo stug en kort heb jij dat ook?

1 like

Naai tijdschriften uit de jaren 50 en 60 :heart_eyes: Via marktplaats voor een prikkie.

57 likes

Ja sinds gisteren, nog niks mee gedaan behalve bewonderd.
@Luipaard heeft ze al geveterd dacht ik!

3 likes

Ja klopt @Alchemy ik heb ze al geveterd. Zijn idd stugge klote veters, maar ik vind ze niet kort. Denk dat ze perfect zijn qua lengte voor hoe ik het wil

6 likes
foto

Ik wil ze graag tot bovenaan maar dan moeten ze mega strak
Heb er nu ff grijze veters in gedaan van m’n Patta waves scheelt bijna 5 cm of zo (that’s what she said)

3 likes

Kan je die grijze er niet in laten? Of hebben je waves dan geen veters meer? Anders ff die veters opmeten en zelfde lengte bestellen (ik heb laatst allemaal veters op ali besteld)

Bij mij is t zo

foto

Ik heb wel smalle voeten

4 likes

Jawel die waves kwamen met 2 paar veters dus laat die grijze er idd in
Ik heb zelf dikke poten met hoge wreef en als ik zo kort veter lijken m’n voeten nog kleiner lol

4 likes