Nooit gehoord van Pol Pot?
dit zijn 20000% mn favo chips ooit
precies de goede verhouding bite en kaaspoeder
Nu wel
Ohh heb je die toevallig ergens in de aanbieding kunnen kopen?
Ah dat laatste pak heb ik ook en het zit zoooo lekker + ik krijg er altijd complimenten over (en ik voel me er een soort Charlies Angel in haha)
Nee ik was te laat Hij was vorige week in de aanbieding. En daarvoor was hij in maart in de aanbieding, dus verwacht niet dat de prijs binnenkort weer gaat zakken.
Ik heb hem ook besteld! En ben er ook blij mee alleen hij os echt een meter te lang. Ik ben ook wel klein maar zelfs met hakken kan het niet. En nu baal ik want ik wilde hem zaterdag aan.
Aah nee stom… laten innemen lukt niet meer? En zelf knippen
Love dit!!!
Net voor het eerst gebruikt en vond het echt heel erg fijn. Net als wat @Hemakoekjes zei: prima om zonder zeep/schuim te scheren en voelt het soepel over mijn huid! Dus denk een goede aankoop
Nee ik hou wel van kleding die lekker losjes zit
@Leuk123 @Nude ik heb nu twee nachten op het kussen geslapen moet ik zeggen dat het me positief heeft verrast. In eerste instantie had ik er geen vulling uitgehaald. Ik slaap normaal met twee kussens dus dacht dan laat ik deze dik en slaap ik alleen op die. Dat was dus fout gedacht, want na een uur erop gelegen te hebben ben ik van ellende opgestaan om mijn oude kussens weer erbij te pakken. Veeeeel te hard dat ding.
De volgende dag er 3 flinke handen vulling uitgehaald. Even getest tijdens tv kijken, maar alsnog te hard. Vervolgens nog eens 6 handen eruit en toen werd het al een stuk zachter. Afgelopen nacht heb ik er weer op geslapen en nu ligt het kussen echt een stuk lekkerder. Alsnog vrij dik (hoef nog steeds maar 1 kussen) en ook veel steviger dan ik mijn kussens gewend ben, maar ik slaap er prima op. Er komt geen kuil in, de vulling schuift tot nu toe niet van zijn plek en de koele kant werkt ook echt. Zelfs mijn haar zat vanmorgen beter terwijl dat normaal alle kanten op staat
Nice!! dank je wel voor de uitgebreide review!