Show je laatste aankopen #9

Dat puzzelboek is heel leuk maar zo lastig!!

1 like

De echte zijn van Celine en zijn 380 euro… :melting_face: maar ik heb ze bij AliExpress besteld. Dit is de link:

6 likes

Ja, dat had ik inmiddels ook al gevonden :cry:. €380 en dan is het verguld, niet eens gewoon echt goud?! Wtf…
Ali heb ik twee keer iets besteld en twee keer niets aangekomen, dus dat durf ik niet meer aan, maar er bestaan vast nog wel andere goede dupes (en dan wsl van echt goud voor een kwart van de prijs ofzo), ik ga eens zoeken

2 likes

Ik weet dat er anderen zijn die bij deze webshop iets gekocht hebben, dat het goeie kwaliteit is dus je bestelling zal sowieso komen! Zag ook dat Zalando dupes verkopen. https://www.zalando.nl/ania-haie-oorbellen-gold-a1j51l08j-f11.html?size=One%20Size&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-360989572517||1010338||g|c||160850793531||pla|A1J51L08J-F110ONE000|360989572517|1|&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwyLGjBhDKARIsAFRNgW9zc_WWfbGhtycjJOOra4LwksWz7_DKguioLY8H5F_E4jkaAaN39EcaAllvEALw_wcB

Anders stuur ik je wel een berichtje als ik ze binnen heb. I’ll keep my fingers crossed. :crossed_fingers:

5 likes

Dit kan wel echt in de categorie domme aankopen want mijn huis is ook maar 23m2 maar i love it. Ik zit er nu heel lekker tegen aan te kroelen

210 likes

Ik moet me echt zo inhouden om deze te kopen maar ik kan het echt niet aan mezelf verantwoorden

12 likes

:star2: Username check :star2:

2 likes

Ik vind zulke dingen juist leuk hahaha. Zou er ook goed op gaan als ik dit in iemands huis tref.

1 like

In mijn huis is echt te zien in welke fases is allemaal ben geweest, ik kom net uit mijn smiley fase, daarvoor was het lila, daarvoor oranje en daarvoor waren het de Kruidvat smart lampen en nu dus Nijntje!

6 likes

Ik heb al 3 weken 180 euro cash in m’n portemonnee en al die tijd niet aangeraakt, dus ik dacht; hoeveel ga ik er van merken als ik 50 euro hier aan uit geef :joy:

11 likes

Eindelijk deze 2 weten te bemachtigen. Ben benieuwd of het de hype waard is

11 likes

Waar is de primer op voorraad?

1 like

Was bij douglas maar is alweer weg zie ik :frowning:

2 likes

Ja ben steeds te laaaaat. Kan ‘m ook op de ELF site bestellen, maar weet niet hoe dat zit met invoerkosten.

4 likes

Ja dat probeerde ik ook maar de betaling lukte niet :face_with_spiral_eyes:
De roze variant met niacinamide is wel op voorraad!

5 likes

Oh dit is geweldig :heart_eyes:, ook lekker in de tram ermee hahaha. Love it.

1 like

Ik had geen invoer kosten toen ik via hun eigen site bestelde. En kreeg echt goede samples met best veel inhoud.

3 likes

Hele mooie jurk! Heb je een linkje toevallig?

4 likes

Ja die is net zo goed! Merkte geen verschil

2 likes

Wow heb jij deze gisteren opgehaald in een filiaal en zat het in 2 aparte pakketjes? 🥹

1 like