Show je laatste aankopen #9

Gewoon kopen. Vgm is de broek wel erg lang maar dan moet ik hem gewoon ff innemen.

2 likes


monki

only

only
Alles via zalando

7 likes

Dit gaat jou zo goed staan!

3 likes

Vloerkleed bij Volero

25 likes

Van de Weekday via Zalando. Volgens een vriendin ben ik nu B100 van Bassie en Adriaan.

32 likes

Omg ik zal nooit vergeten hoe ik in een trenchcoat, zwarte pantalon en zwarte laarsjes over straat liep in Madrid en drie tienerjongens voorbijliepen en de theme song van Inspector Gadget begonnen te zingen

Bedankt voor de herinnering aan dit trauma :pensive:

45 likes

Twee tassen van Polène. Met het idee om er straks maar eentje te houden, maar who am I kidding ze blijven toch allebei.

43 likes


Felt Atelier

Ik wilde eigenlijk een paar voor m’n verjaardag vragen volgende maand, maar ze zijn nu in de sale en waarschijnlijk hierna niet meer te koop dus ik heb ze nu maar zelf gekocht :smile:

25 likes

Ik heb helemaal niet veel met tassen, maar ik vind echt alles uit de collectie van dit merk mooi :heart_eyes:

6 likes

En wat nieuwe deuntjes

19 likes

:star_struck::star_struck:
afbeelding
afbeelding
afbeelding

17 likes

Oehhh Horizon is echt een prachtspel. Veel plezier!

3 likes

Dank je wel! Als je meer tips hebt voor spellen: graag!

1 like

Waar heb je die PS5 vandaan?
Vrienden van mij blijven maar achter het net vissen.

En van Nederlandse bodem :sunglasses:

6 likes

Game Mania in Tilburg. Ze hadden er gister een paar binnen gekregen.

5 likes

Egg tray

49 likes

Na een hele tijd nauwelijks te hebben gelezen zit in eindelijk weer in een leesflow. Heb nu eindelijk mijn boeken thuis uitgelezen dus ik kon weer nieuwe boeken halen :grin:

26 likes

ben erg benieuwd naar Free ook!

3 likes


Bij de TK Maxx. Schoenen zijn de gemaakt van gerecycled plastic! En verder gewoon fijne basic schoenen dus wel blij mee :slight_smile:

9 likes