Show je laatste aankopen #9

Zal ik doen als ik ‘m binnen heb!

2 likes

De jurk inspired by @Karl_Lagerfeld en de short is van Shoeby, hun nieuwe marketing met influencers werkt in ieder geval :smiling_face_with_tear: heb deze winkel weer ontdekt.

14 likes

Heeft iemand heel toevallig deze bril (het bekende model Neil) in deze kleur? Ik heb te lang gewacht met de bril kopen en de kleur die ik oorspronkelijk wilde (saffron) is uit het assortiment. Heb deze nu op de gok besteld en hoop echt dat ie in het echt niet knalrood is haha (vraag is dus of iemand weet of de kleur net zo is als op de productfoto) en misschien een foto heeft van de kleur haha.

4 likes

Hierbij! Vind hem erg mooi. Hij is lekker zacht ook. Het is wel een beetje een ‘naked dress’ haha dus daar moet ik even aan wennen. Met een strapless bh voel ik me er al wat beter in, dat is op de laatste foto. Maar zonder voel ik me wel sexier. Nouja eerst moet het maar weer eens 30+ graden worden voor ik deze aantrek.

Lekker veel foto’s in de spoiler

Samenvatting

Had m’n onzichtbare hakken ook weer uit de kast getrokken :laughing:

62 likes

Ik vind het echt prachtig!!

9 likes

Well damn :heart_eyes:

6 likes

Ik heb hem ook besteld, bleek nog een extra cadeaubon te hebben waardoor hij “gratis” was. Ben heeeel benieuwd.

12 likes

Sprei Sissy Boy

Esprit want grijze skinny’s die niet van Vero Moda zijn beginnen ook bijzonder te zijn.

9 likes

afbeelding
Kleintje (50ml) hiervan en vind het zo lekker ruiken en voelen hmm wil een grote pot

11 likes

Hoeeeeeeeeeeeeeeeeee?

6 likes

Wat is dit voor leuks? Parfum?

1 like

Voor mensen die ook tickets willen in Werchter, België. Ik heb toegang tot de livenation presale, moet me daarvoor registreren voor 01/09 om 10u. Ik kan proberen om voor jullie tickets te kopen?

3 likes

Body cream maar hele lekkere

3 likes

36 likes

Ik wil de tuintafel opleuken met lampjes, ze zijn van Cotton Ball Lights

36 likes

26 likes

Diffuser voor autoparfum waarbij je de intensiteit in kan stellen (ben benieuwd of dat werkt) + 2 geuren van Maison Berger voor onze autovakantie van volgende week. Aroma Travel moet ook nog eens wagenziekte tegengaan.

7 likes

Zo schattig, waar zijn die van?

2 likes

30% korting dus kon het niet laten.

Oeps nog ff doorgegaan:

afbeelding

13 likes

Van de lokale bloemenwinkel!

6 likes