Jurkje van Sandro
Ik zag een paar weken geleden iemand deze passen, ze zijn zo opvallend dat ik eerst dacht dit is niet echt iets voor mij maar ben toch gezwicht
Ik zag een paar weken geleden iemand deze passen, ze zijn zo opvallend dat ik eerst dacht dit is niet echt iets voor mij maar ben toch gezwicht
Vettttt die laarzen!
Waar zijn die laarsjes van?
Van Steve Madden! Ik heb ze bij de Bijenkorf gepast maar omdat ze daar niet meer in mijn maat waren uiteindelijk op de website van Steve Madden besteld.
Dankje! Vielen ze normaal?
Naar mijn idee wel! Vond ze lekker zitten ondanks dat het een maat te klein was in de winkel, heb niet het idee dat ze gemiddeld ruimer of smaller vallen. Ze lopen ook goed dankzij de brede hak. Via Steve Madden kan je via de nieuwsbrief ook mooi 20% korting krijgen .
Heb ze besteld en hoop dat ze passen! Ze zijn echt super leuk
Heel leuk post je een foto als je ze hebt?
Love it
Mooie! Waar is deze van?
Haha. Toen ik de posts met kleding voorbij zag komen dacht ik eigenlijk dat jij het gepost had.
Een escape experience geboekt voor 2 vriendinnen en onze partners.
Wel pas over 2 maanden want een vrij plekje vinden waarop we alle 6 konden was lastig
“ Stay in the Dark is een 2,5 uur durende, intense experience die zich afspeelt in een enorme ruimte van meer dan 4000 m2 met meerdere verdiepingen. We maken gebruik van licht en geluidseffecten om een filmische beleving te creëren waarbij je tijd en realiteit vergeet.
Stay in the Dark is uniek in de wereld en laat zich het beste vergelijken met een intense horrorfilm, alleen dit keer ben jij het die de hoofdrol speelt.”
Ben benieuwd. Schijt nu al in mn broek.
Aaw, heb je de laatste gekocht? Uitverkocht op de site
Haha! Nee, ik heb hem onlangs in de winkel gekocht.