Show je laatste aankopen #9

Handmanden voor de ratten en wasmanden voor mij

12 likes

Hoe schattig zijn die mandjes!!

2 likes

Ik zou ze ook wel in mijn maat willen :zzz:

5 likes

De jas

Alles van Asos

Geen aankopen maar verjaardagscadeau’s

fijne jas

18 likes

Die wasmanden zijn echt heel handig! Ideaal om alles op voorhand te scheiden en een volle mand is ongeveer een volle wasmachine. Echt een goed systeem.

4 likes

Dat ligt toch ook aan hoe groot je trommel is.

4 likes

Waar heb je die air max gekocht?

8 likes

Ja dat klopt! Ik heb een vrij grote trommel (8 kilo dacht ik) en daar past nog wel iets meer bij, maar het is wel een goede graadmeter dat als bv. de zak met donkerbonte was vol is je ook een redelijk tot goed gevulde trommel hebt.

5 likes

Ik heb het gekregen maar volgens mij heeft m’n vriend ze gewoon bij size gekocht.

2 likes

Goed te horen!!
Ik was het zat om eerst alles een voor een te moeten sorteren. Nu mogen ze het zelf doen.
Wit-zwart-bont-droger
Pech als ze het verkeerd sorteren :laughing:

6 likes

& @simsalabim Dale of Norway ja! volgens mij de st moritz lijn. vind ze in het echt wel mooier dan online hehe.

& @Fredje ja doen!!! mn ouders hebben er allebei een die al bijna 25 jaar meegaat haha, dus de investering waard

2 likes

48 likes

Twee comfortaankopen

Het beddengoed van de hema, kleur vind ik in het echt wel mooier, wat lichter. Van de hotellijn, en ohh, het is echt zo zacht :heart:

De sneakers van HOFF, want ik had nog helemaal geen sneakers. De enige schoenen waar ik op liep waren met hak, dus na de zoveelste keer een uur staan in de trein dacht ik ok nu is het klaar. En heb direct mijn platte laarsjes naar de schoenmaker gebracht.

42 likes

Dit en het slaapt goddelijk!

23 likes

En dacht laat ik mijn vaatdoekjes collectie even aanvullen (en een badmat erbij want heb hier maar 1 van, lekker praktisch -not-). Het kan vast cheaper maar heb ze al een tijdje van dit merk en bevalt me goed. Saaie aankoop dus in spoiler.

(Grijs gebruik ik voor schoonmaken, zwart gebruik in de keuken en roze is voor de wc)

14 likes

Er is 20% korting bij Douglas en ik kon nog vijf euro korting inwisselen

14 likes

Is dat dekbed aan de onderkant open of zitten er knoopjes oid?

2 likes

Open! Met twee instopstroken. Had het liefst knoopjes gehad eigenlijk, maar viel me gelukkig mee.

4 likes

Jaa deze heb ik ook, zooo heerlijk

1 like

Hier hebben we What are you really wearing today, maar wel in members only

4 likes