Show je laatste aankopen

Want we moeten toch ergens elkaar influencen? :euro: :euro: :euro:

6 likes

Aangezien ik vanaf volgende week meer trainingen ga geven vond ik dat ik nieuwe schoenen verdiende

7 likes

28 likes

10 likes

Nieuwe werkschoenen

1 like

Tijd om de grijze lokken weg te werken :see_no_evil:

Sh*t geen plaatje maar twee van die superskinnystretch Primark jeans. Heerlijke dingen. En dat voor €11 per broek. En van die visnetsokjes.

En ook nog een set van 3 body’s met spaghettibandjes, maar die vind ik nergens op de website. Alles H&M trouwens.

5 likes

moet nog wennen aan het forum, hopelijk gaat het nu wel goed, maar ik vroeg me dus af of dit katoen is of zo’n raar stofje, twijfel al even om hem te bestellen

100% viscose. Weet daarom nog niet helemaal zeker of ik ‘m houd maar voelt wel luchtig.

Ik wilde hem eigenlijk in het bruin, maar dit scheelde 30 euro en ik besloot dat ik al genoeg bruine sandalen had. :smiley:

18 likes

Mooi! Waar zijn deze van?


Uit de sale van de Sissy-Boy


Soort van cadeau voor mijn vriend/mezelf. Hij is alleen wel heeeeel dun en ik weet nog niet hoe ik die vouwen eruit moet krijgen. Maarja wat verwacht je voor €16,95 voor echt leer.

2 likes

Tas van Topshop

17 likes

Bijen redden naar aanleiding van de post van @quantum.

10 likes

afbeelding

afbeelding

afbeelding

12 likes

Aloha sandals!

1 like

19 likes

En de kat?

Grapje

1 like

Voor het eerst in een soort kringloopwinkel iets gekocht en ben zo blij!!! Snuffelen was het waard!


Dit kettinkje voor €3


En deze pet. Wilde ik al heel lang een maar die in de winkel waren allemaal veel te groot. Deze past precies! Even met een stuk plakband de pluisjes verwijderen en gaan!

4 likes