Show je laatste aankopen

Help Kylie to 1 Billion!!1!1
Gelukkig staat er niet groot Kylie of Kendall op :grimacing:

6 likes

Een handtas van H&M. Ik heb hem in het zwart gekocht, maar in het groen zie je net een beetje beter hoe het eruit ziet.

Een beetje Celine Trio-esque alleen dan met twee vakken waarvan 1 een flap is met drukknoop en 1 wel een ritsvak. En in het ritsvak past schuin een halve liter fles water. De tas staat dan wel wat bol, maar bij een tas van 14,99 vind ik dat niet zo erg. En alle essentials passen erin. Iphone, kaartenhouder, sleutels, powerbank, make-up grote brillenkoker en zo’n opgevouwen herbruikbare tas.

Ik ga hem denk ik ook in het grijs kopen, want ik vind dit echt een leuke en praktische tas.

13 likes

Via VT wonen. :smile:

Ik ga op vakantie en ik heb volgende items gekocht:

afbeelding
dagrugzak met zo’n net achteraan zodat je rug geventileerd blijft.

afbeelding
waterdichttasje voor telefoon

afbeelding

afbeelding
lakenzak

afbeelding
riem met ‘geheim’ zakje voor geld in te stoppen

afbeelding
sneldrogende handdoek

afbeelding

afbeelding

5 likes

Dit is inderdaad echt zo’n fijne tas! Ik gebruik hem echt iedere dag :blush:

1 like

Ja, het formaat is echt ideaal. Er past veel in, zonder dat het log of lomp wordt. En 2 vakken is zo praktisch, dan normaal 1 groot vak en een klein zijvakje.

1 like

Van de Zara

12 likes

Bril

Trui

en 2 jurkjes die ik niet kan vinden op internet…

Ik ging om hoestsiroop te kopen dus:
hoest

2 likes

Oke ik zie heel vaak van dit soort poppetjes voorbij komen en telkens vraag ik me af wat het is. Is het een soort verzamelcollectie? Heb je dan een kast vol met van deze poppetjes? Kunnen ze iets? Of is het gewoon leuk verzamelen? Oprechte vragen overigens.

2 likes

Oke tof! Leuk dat veel mensen dat verzamelen hier!

1 like

Waar heb je die Moaning Myrtle gekocht? Ik vind ze alleen voor echt €50+. Of heb je er ook dat voor betaald? :grin:

Ik weet dat Large ze had, maar ik denk inmiddels niet meer. Misschien Popcultcha of Forbidden Planet? :sweat_smile:

Een nieuw paar plugs/tunnels, helaas moet ik nog even wachten tot ze in huis zijn

16 likes

Vallen zulke bij jou niet snel uit? Ik heb er ook met zo’n kleine flare aan de achterkant (wel een kleinere maat) maar die floepen steeds half uit mijn oor.
Wel beter dan een mega flare natuurlijk maar toch irritant.

Tot nu toe blijft alles met een flare wel goed zitten! En anders schuif ik er een O-ring om :grin:

Ja dat doe ik nu ook maar. Niet zo charmant als een plug ineens half uit je oor komt klappen haha

Neeeee en ik wil een paar zoals deze ook niet graag ergens verliezen, iets te duur voor :sob:

1 like

Haha twee dagen geleden was ik op jacht naar de pop en vond ik het nergens behalve Amazon. Nu ben ik toch maar weer gaan Googlen en ineens zie ik hem voor 25€ gewoon bij Large :sweat_smile: Ik heb het meteen besteld!

4 likes

Wauw, zo mooi!

Neemt iemand voor me mee vanaf gran canaria . Scheelt me 226,- :unicorn:

30 likes