Show je laatste aankopen

Super lief, dank je wel!:grin:

1 like

@lovewarrior Die zocht je al heel lang toch? :grimacing:

Jaaa goed dat je dat hebt onthouden haha.
Heb ze eindelijk gevonden via United Wardrobe

1 like

Hahaha, vind ze ook echt heel tof! Vet goed dat je ze hebt weten te bemachtigen. :grimacing::grimacing:

Omg die slippers :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Ik ben in Keulen in 1 of andere Harry Potter winkel en hier verkopen ze veel van die poppetjes (?) die ik hier steeds zie! Haha moest ik ff laten zien hoor.

9 likes

Je woont dus kennelijk niet in NL… Ik wil ook Glossier bestellen :weary:

Je kunt ook via de engelse glossier webshop bestellen! Via een extern bedrijf die dan je pakketje ontvangt en dan doorstuurt naar NL, heb ik een paar maanden terug gedaan :grin:

Ik heb nog nooit een Levi’s broek gepast dus ik ben heel benieuwd of ik de juiste maat heb besteld :yum:

1 like

Wauw. Love it! Waar is de lamp van?

Die eerste espadrilles heb ik onlangs ook gekocht bij Asos. Lopen heerlijk :slight_smile:

1 like

Nice die body! Waarvan?

Hoe was de maat? Ik heb een 39 en kon kiezen tussen 38-39 en 39-40

Ben ik weeer:
10266489-1-multi

12 likes

Jas van Weekday via UW

Luiertas

5 likes

Ik heb ook maat 39 en heb 39-40 genomen.

1 like

Kaartje!
2e keer dat ik heenga

9 likes

Gewoon even nieuwsgierig, waarom ga je een tweede keer? Ik ben er zelf ook geweest en ja hij was ontzettend mooi!

Heeeeeel leuk, misschien fiets ik daar morgen ook wel even langs :smirk:

1 like

house of sunny top

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2011/8493/products/1_Deconstructed_Panel_Skirt_900x.jpg?v=1530707160
house of sunny rok

https://uttercouture.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/394x541/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/o/house_of_sunny_uttercouture.jpg
house of sunny top

house of sunny top maar dan in een beige kleur maar kon de afbeelding niet vinden

laura ashley rok via UW

H&M jurk

H&M blouse

H&M shirt

Had tevens niks nodig maar ik heb soms geen rem qua kleding kopen helaas

8 likes