Show je laatste aankopen

In Amsterdam Bonnetterie was ook al zo veel weg om half 11. Ik hoop dat het nog aangevuld wordt, maar ik ben er bang voor

Ja dat hing er gister dus allemaal al…

Pfff, is weer helemaal top geregeld dus :expressionless:

Deze xl pot msm pillen met 50% korting

Aloë vera samen met 100% pure jojoba olie van Holland &Barrett 2e artikel was 1 euro

garnier-garnier-loving-blends-honinggoud-herstelle
Een proefje hiervan. Ruikt in ieder geval wel lekker. Misschien dat ik ook overstap op deze shampoo
csm_848836a_db9b66f747 kijk hoe deze bevalt. Misschien lukt het deze wel om de kraters in mijn gezicht weg te werken.

download%20(5)

Alles van Nivea x 2. Want 1+1 gratis bij de kruidvat. Love nivea

4 likes

Ben net ook maar snel bij de h&m in de stad gaan kijken en ze hadden precies nog wat ik wilde hebben en in mijn maat. Heb echt geluk gehad. Maar als je net iets anders zoekt is het echt stom. Vind het echt stom/slecht geregeld!

1 like

Ik zag gisteren truwens bij de Hunke moller een shortje met alpaca’s. Denk dat je die ook wel nodig hebt.
Net zoals het nieuwe nagellakje uit de OPI herfst collectie, die heeft letterlijk jouw naam: https://imabeautygeek.com/2018/07/15/opi-peru-collection-swatches-review-fall-2018/

1 like

Wauw wat een mooie poster!

1 like

Oke ik moet nu dus echt op jacht :heart:

Dank je! Ik ben er ook echt suuuuper blij mee! Heb er wel 5 verschillende gekocht omdat ze maar 3 euro per stuk waren :sweat_smile:

Ik kon net love stories bestellen!!

1 like

Heb je deze MSM al vaker gebruikt?
Ik heb een tijdje sugarbearhair gebruikt, werkte goed, maar wel prijzig. Heb nu van Tuinen de biotinepilletjes (dat was voornaamste bestanddeel van die beren), maar sta open voor alles wat werkt!

Ja! Ik heb ze vorig jaar ook een tijd gebruikt. Mijn haar gaat er inderdaad sneller van groeien, valt voor mijn gevoel ook minder uit. Het heeft ook een positief effect op mijn huid omdat het de aanmaak van collageen versterkt.

Het enige nadeel is dat al je haren sneller gaan groeien, dus ook die down under. Echter is dat bij mij toch een permanent struikgewas in opkomst, hoe vaak ik ook scheer.

3 likes

Lucky you! Geeft mij hoop

Oow chil! Dan ga ik ook maar een pot halen, als het nu toch 50% korting is #Hollanderrrr

En herkenbaar van de haargroei, waar je het niet wilt groeit het alle kanten uit haha

1 like

Someone stop meee :cry:

17 likes

• Ook in het zwart. 721 van Levi btw
5 likes

Omg Moaning Myrtle!! Ik wil zo graag nieuwe funko pops haha, heb er nu iets meer dan 30 netjes in een vitrinekast staan.

1 like

7 likes

12 likes

3426

x2

3 likes