Influenced door hier gisteren toch nog even een aankoop in de zalando lounge gedaan
Yesssss omg na 100 pogingen waarbij ze uit mn winkelmandje waren verdwenen als ik wou gaan afrekenen is het me eindelijk gelukt

Ga je geen spijt van krijgen!
Ohhhh te leuk ik sjeez direct naar de Kwantum vanmiddag!!
Wauw, hele mooie jurk!
Wow h&m besteld gister en vandaag al binnen had ook ng een mom jeans besteld maar dies niet binnen. Daar was ik het meest benieuwd naar.
Ik weet van alle drie de broeken niet wat ik ervan vind eigenlijk. Die groene gaat sowieso terug, echt vreselijk. En die flared. Er stond mini flare maar vind dit een behoorlijke flare.
Ik vind die eerste broek, die flare je juist heel goed staan haha, maar je moet er van houden (en het is soms erg wennen).
Ik had verwacht dat je benen er langer uit zouden zien maar heb het idee dat dat bij mij niet zo werkt… maar thanks misschien is het wennen ja. Moet sowieso wennen weer aan broeken uberhaubt na zo lang met blote benen te hebben gelopen
Ik vind de broeken juist leuk allemaal haha! Misschien ligt het aan de foto dan? Maar ik vind ook de groene heel leuk staan. En die flared kan je echt goed hebben hoor.
@Kamerbreed De kleinste kost dacht ik zo’n 8 euro, de grote zo’n 22 euro!
@Flamingo Dankjewel! Ben er heel blij mee!
Vind ze allemaal wel leuk, zeker die tweede! Vn h&m dus alledrie?
Ja h&m! Die groene maar 14,99 en donkerblauwe in de sale!
De groene broek is gewoon niet zo mijn smaak maar misschien issie ook wel net een maatje te groot. Van de zijkant loopt ie recht naar beneden dus dat ziet er wat gek uit. Ga die flared morgen nog maar eens aan bekijken haha wie weet is het echt wennen.
Ik vind ze eigenlijk allemaal goed bij je staan. Zeker de eerste!
Heb je bij die broek het shirt in je broek (wat niet te zien is) ? Anders zou ik die (er iig deels) overeen doen. Of even met een andere top proberen. Dan is het misschien qua gevoel beter in balans.
Dat heb je minder gauw bij bijv broek 2 omdat die ankle lenght is
Oh thanks voor de tip, ga ik proberen
Heb je een link naar die flare? En mag ik vragen hoe lang je bent en weke lengtemaat dit is?
Gouden kaasschaaf