Show je laatste aankopen

Waar is die onderste top van? Heel leuk!

Het Lidl ‘Voedingskussen’. Thanks iemand :grin:

Van Staud!

1 like

Rouje :slight_smile: het is er ook nog in het wit

1 like

Dm tripje

balea-conditioner-manuka-honing-200ml balea-shampoo-manuka-honing-250ml
3574661313559-1032728_org
Holy grail deze. Werkt nog beter dan Nuxe.
8718114202372-725698_org
balea-douchegel-avocuddle--strawberry-kiss-300ml

3600541550445-1146112_org

En dan nog rondje supermarkt

X4 in allerlei smaken

X2 Super lekker. Ook nog 2x kokos choco.

En dan nog soep met een soort van pannenkoek erin(?). Bladerdeegkoekjes. Duitse broodjes. Paar soorten pasta want het aanbod is daar veeeel groter dan standaard spaghetti en dergelijke. En vast nog wel wat maar heb al alles opgeruimd voor ik bedacht dat ik een foto had moeten maken.
Sorry voor de picture overload

11 likes

Ruikt die Balea shampoo net zoals de honing shampoo van Garnier loving blends?

Dat durf ik niet te zeggen. Die shampoo heb ik nog nooit gehad dus weet eerlijk gezegd niet hoe die ruikt. Deze ruikt in ieder geval wel lekker. Wel een beetje naar honing al is het niet zeg maar echt honing, maar er zit ook een andere bloemige geur doorheen díe sterker is. Lekker vage uitleg dit

Hahahaha! Nee ok, dan zal ik toch écht zelf even naar de DM moeten om te ruiken. Wat vervelend nou :whistling::biggrin:

Haha wilde al zeggen dat is echt helemaaaaal geen straf. Ruik ze. Enne koop niet de hele winkel leeg he :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb je er ook nog een losse hoes bij besteld? Zie ik op de site niet staan!

1 like

Ja, als je doordrukt bij slapen volgens mij.

Een elektrische tandenborstel, moest van de mondbeul :frowning:

2 likes

Ik heb dus sinds juni niets meer gekocht en nu is het tijd voor de herfst/winteraankopen: het is een rib uit m’n lijf allemaal samen, maar er gaat misschien nog wat terug (hoop het niet) en ik winkel dus een soort van maar 2x per jaar.
Afijn, de foto’s; is het heel suf dat ik helemaal blij wordt van mijn soort van shoplog (of hoe noemden we dat vroeger op EGF?) EVEN WACHTEN (nee grapje dus)

het t-shirt

het truitje

het truitje

het truitje, had vooral behoefte aan longsleeves haha

mooiste trui ooit :sob:

leren jasje van Deadwood <3

Wil alleen nog een zwart t-shirt en dan ben ik ook wel klaar voor de hele winter, maar ben echt een boring basic bitch als ik dit allemaal bij elkaar zie :joy:

14 likes

Leuk allemaal! <3 basic. Waar is dat witte truitje met lange mouwen van?

1 like

image

Blouse van Levi’s :heart:

13 likes

Cossac, maar gekocht via thegreenlabels.com

1 like

Dankje! Mooi merk, kende het nog niet maar fijn om weer een duurzaam label in het vizier te hebben!

1 like

Ik kende het ook niet, maar kwam het daar toevallig tegen. Het blijft altijd een beetje speuren

1 like

Dorothy perkins laarsjes

23 likes

Oeh die is leuk!! Lovvvee de kleuren.

1 like