Waar is die onderste top van? Heel leuk!
Het Lidl ‘Voedingskussen’. Thanks iemand
Van Staud!
Rouje het is er ook nog in het wit
Dm tripje
Holy grail deze. Werkt nog beter dan Nuxe.

En dan nog rondje supermarkt
X4 in allerlei smaken
X2 Super lekker. Ook nog 2x kokos choco.
En dan nog soep met een soort van pannenkoek erin(?). Bladerdeegkoekjes. Duitse broodjes. Paar soorten pasta want het aanbod is daar veeeel groter dan standaard spaghetti en dergelijke. En vast nog wel wat maar heb al alles opgeruimd voor ik bedacht dat ik een foto had moeten maken.
Sorry voor de picture overload
Ruikt die Balea shampoo net zoals de honing shampoo van Garnier loving blends?
Dat durf ik niet te zeggen. Die shampoo heb ik nog nooit gehad dus weet eerlijk gezegd niet hoe die ruikt. Deze ruikt in ieder geval wel lekker. Wel een beetje naar honing al is het niet zeg maar echt honing, maar er zit ook een andere bloemige geur doorheen díe sterker is. Lekker vage uitleg dit
Hahahaha! Nee ok, dan zal ik toch écht zelf even naar de DM moeten om te ruiken. Wat vervelend nou
Haha wilde al zeggen dat is echt helemaaaaal geen straf. Ruik ze. Enne koop niet de hele winkel leeg he
Heb je er ook nog een losse hoes bij besteld? Zie ik op de site niet staan!
Ja, als je doordrukt bij slapen volgens mij.
Een elektrische tandenborstel, moest van de mondbeul
Ik heb dus sinds juni niets meer gekocht en nu is het tijd voor de herfst/winteraankopen: het is een rib uit m’n lijf allemaal samen, maar er gaat misschien nog wat terug (hoop het niet) en ik winkel dus een soort van maar 2x per jaar.
Afijn, de foto’s; is het heel suf dat ik helemaal blij wordt van mijn soort van shoplog (of hoe noemden we dat vroeger op EGF?) EVEN WACHTEN (nee grapje dus)
het t-shirt
het truitje
het truitje
het truitje, had vooral behoefte aan longsleeves haha
mooiste trui ooit

leren jasje van Deadwood <3
Wil alleen nog een zwart t-shirt en dan ben ik ook wel klaar voor de hele winter, maar ben echt een boring basic bitch als ik dit allemaal bij elkaar zie
Leuk allemaal! <3 basic. Waar is dat witte truitje met lange mouwen van?
Blouse van Levi’s
Dankje! Mooi merk, kende het nog niet maar fijn om weer een duurzaam label in het vizier te hebben!
Ik kende het ook niet, maar kwam het daar toevallig tegen. Het blijft altijd een beetje speuren
Oeh die is leuk!! Lovvvee de kleuren.