Show je laatste aankopen

Nee ik draag inderdaad niks maar maakte eerst mn gezicht schoon met een watje en micellair water. Daar ben ik mee gestopt, weet niet eens meer waarom, maar toen had ik die watjes al

1 like

Nahhhw, wat lief!! Dankjewel! :relaxed:

Sissy Boy!

1 like

Zwarte jurk is van &Other Stories, dankjewel!

En thanks @Pickwick

Sorry guys, vind 't multicitaat nog hogere wiskunde.

2 likes

Mooie jas! Besteld via zalando? Hoe valt ie qua maat en hoe is de stof?

Ja via Zalando! De maat valt wel true to size vind ik. Deze jas is wel van de tall collectie he, dus valt allemaal even iets breder en langer. Ik heb een S genomen, en zit altijd tussen S/M in (bredere schouders dan taille). Het is wel een stof waar gauw sjaalstofjes aan blijven hangen, maar voor die prijs erger ik me er niet aan (+mijn sjaal pluist niet).

Bedankt voor de info! 1.84m :raising_hand_woman:‍♀️dus met de lengte moet lukken. Vind hem echt mooi staan bij jou, dus ga hem toch maar bestellen denk ik

1 like

Add images

</di

Ik ben echt geinfluenced wat dit is de Miss Etam Felize Flex. Online besteld en betaald maar nog steeds geen bevestiging van m’n bestelling in de mailbox… Nu denk ik dat het nooit meer goedkomt en ik mijn billen nooit in die broek zal hijsen/hijsen/heisen #geldweg#geenpakket

3 likes

Kan je bellen of mailen naar de klantenservice? Ze kunnen het vast voor je oplossen

Aangezien mijn 6s is verdronken in een forse regenbui :sob:

9 likes

Oke lang getwijfeld maar na 2x een kapot primark handtasje hopen dat deze van betere kwaliteit is!

Ik wilde eerst gaan voor de rechte Galax Eve, maar die heeft helaas een (lang en) niet verstelbaar hengsel. Dat is niet heel handig voor deze minimeid

18 likes

Zooooo mooi. Waar is ie van?

Royal Republiq - Galax Curve (en ik heb dan de evening versie, die is iets kleiner wat wederom juist perfect is voor een mini zoals ik haha)

3 likes

Alles van Zara

De jurk, niet het tasje

5 likes

Onderste rij de middenste, heuptasje aan riem.
Past geen flikker in but hey, who cares.

15 likes

Yourfavouritefashionstore (was niet eens zo duur!)

1 like

Jurkje! Wel 100% viscose en maatje kleiner gekocht zodat hij niet als een hobbezak zit dus hoop dat hij niet krimpt :grimacing::grimacing:

7 likes

Beste aankoop in tijden

14 likes

Van America Today toch? Heb er al meerdere keren mee in mijn winkelmandje gezeten, maar twijfelde of de capuchon wel lekker groot is en het niet van dat vies plakkerige materiaal is. Maar jij bent enthousiast dus?

Yes klopt! De capuchon is groot en met een soort klepje erop. Valt heel ver over je hoofd heen! Hij is van binnen bij je ‘romp’ gevoerd met gewoon t’shirt stof en de mouwen zijn beetje dat gladde stofje zoals bij leren jasjes ed aan de binnenkant. Dus niet dat rubberen spul tegen je lijf aan!

1 like