Heeft iemand tips voor de juiste Ordinary producten voor een volwassen vette huid met onzuiverheden?
Wat koopt iedereen nog veel zomerse dingen. Ik zit al weken naar truien enzo te loeren.
Waarvan is die broek?
Stradivarius!
Heb je een linkje van het katten shirt?
Kan de link niet zo 123 vinden want ik heb hem via de app geshopt, maar hij is van Zara !
Is nu wel allemaal goedkoop ivm. uitverkoop. En dat is wel weer handig voor volgend jaar.
Ai, dingen voor volgend jaar kopen, gaat dat goed? Kan me voorstellen dat tegen de tijd het zover is, je het al niet meer leuk vindt en/of iets anders wilt.
Haha ja ben ik zelf soms ook bang voor! Maar ik ben nu aan het investeren in een duurzame en immer stijlvolle kledingcollectie. Dus een paar van die kwalitatief goede en tijdloze items op de kop kunnen tikken met korting is wel zo fijn. Tenminste, dat is mijn strategie.
heel mooi, waar is deze van?
jammer dat je hier geen linkjes kunt kopiëren van de geplaatste foto’s om vervolgens te zien waar alle artikelen van zijn haha. deed ik vaak op egf
Ik druk vaak met mijn rechtermuisknop en dan ‘Afbeelding zoeken in Google’ (even getest, deze is van & Other stories).
Edit: https://www.stories.com/en_eur/clothing/knitwear/sweaters/product.mock-neck-sweater-green.0657545007.html
Wat een enorm gave plant! Kende de monstera wel, maar deze is nog mooier.
Even in het tuincentrum spotten binnenkort.
En hij was leuk geprijsd hooguit 7 euro
&other stories inderdaad!
Ik heb dezelfde!