Show je laatste aankopen

12 likes

14 likes

De broek en de trui

12 likes

Ik weet gewoon niet wat ik moet kopen… zit al de hele avond wanhopig webshops af te gaan

Bellenblaas voor mijn nichtjes, wil ze stiekem zelf houden :heart_eyes:

Pannenlap + theedoek wel echt voor mezelf

33 likes

Wat een leuke belleblaas :heart_eyes:
Waar heb je die gehaald?

Sissyboy!

Thanks! Mijn ‘zusje’ aka ikzelf gaat hier blij mee zijn :wink:

1 like

Huh maar dit kan je niet ontgaan zijn vandaag toch? T was zo intens druk

(de broek)

(de legging)

(de broek)

Was eigenlijk alleen van plan die flared legging te bestellen. 1x raden wat er als enige terug gaat. Alles van de Monki, trouwens.

9 likes

Leuke spullen! Waarom viel de legging tegen?

Het is een heel dun stofje, je kijkt er zo doorheen. Niet zo charmant :sweat_smile:

1 like

jumpsuit van Mango, sportbh van Adidas

15 likes

Ah jammer! Dan hoef ik daar ook niet naar te kijken :frowning:

Nee het is geen aanrader! Maar iemand tipte mij in het mode-advies topic dat The Sting wel mooie flared leggings heeft, die heb ik nu besteld, misschien ook iets voor jou :blush:

1 like

Nee, ga eig nooit naar een only d&b feestje eigenlijk! Vaak wel op PRSPCT(/andere feestjes) veel in dat zaaltje

2 likes

Oh super, bedankt voor de tip! Ik ga eens passen in de winkel, want broeken/leggings zijn voor mij vaak ook niet lang genoeg.

Met code 20for20 20% korting bij O My Bag :heart_eyes: Ik wacht hier al bijna een maand op!

38 likes

Ik had ook een koptelefoon gekocht voor het sporten omdat de draadjes van m’n oortjes telkens in de weg zaten. Uiteindelijk gebruik ik m alleen niet meer omdat het zo warm/zweterig is voor je oren… hopelijk bevalt het jou beter maar voor mij was het een miskoop

Oh dat is wel heel handig dat ie wasbaar is! Nee ik had een andere, gebruik m nu maar voor gamen

1 like