zo blij met mijn nieuwe kattenjurkje

Laf it
Staat je ook prachtig
Wat lief, dankjewel!!
Hoe deze korting?!?!
Sowieso Poe maar die kaft
Haha dat gaf bij mij ook de doorslag om snel op ‘kopen’ te klikken
Ohh wat een heerlijke dingen samen <3
Moet je even op de site kijken! Ze hebben 25% korting of 30% bij aankoop van drie producten of meer
Ik had een nieuw schoudertasje nodig nadat mijn het gisteren heten begeven heeft en tja… ik ben gewoon verliefd op dit merk dus na lang twijfelen toch beslist om te bestellen via zalando. Ben benieuwd of hij in het echt ook zo mooi is
Deze Celine zonnebril bij Hudson’s Bay voor maar 129 euro. Er hing een postertje boven met 20% korting, dus ik was al helemaal blij. Kom ik bij de kassa, staat er daar ineens 50% korting op het beeldscherm.
Ze hebben bij Ici 25% korting op 1 product en 30% vanaf 3 producten…
Ik wilde alleen dat Palette hebben en die mascara was al met 30% korting. Die BB cream was al ook in de aanbieding voor €10,- (dus 50cent goedkoper dan 30%) en toen had ik 3 producten voor die 30% korting op het palette.
Overigens hebben ze 40% korting vanaf 2 mascara’s.
Van h&m Hmm op de foto lijkt de broek een lichtere kleur te hebben dan de blazer, maar dat is in het echt niet zo.
Mijn huawei blijft ook crashen dus denk ik om dezelfde beslissing te maken.
Bij mij valt hij heel veel uit. Of lijkt telkens het startscherm te laden. En gewoon traag en het toetsenbord dat telkens verdwijnt wanneer ik probeer te typen.
Wil je een review geven van de bb cream?
Zo leuk die broek!