Show je laatste aankopen

image

Voor de twee slaapkamers boven.

8 likes

Ik weet niet meer precies wie er benieuwd was/waren naar het roze ruitjespak, maar ik heb hem binnen!

Met mijn 1.60 verzuip ik qua lengte wel in de broek:

Maar verder ben ik wel verliefd hoor! Goeie billen erin ook :sunglasses:

En zonder jassie:

83 likes

Staat je echt prachtig, wat een mooi figuur heb jij zeg!

2 likes

Jouw figuur is echt wauw!

1 like

Oh jongens wat superlief! :cry:

Ben er zelf heel lang onzeker over geweest en ik zou graag nog wat kilo’s af willen vallen, maar dit is wel heel fijn om te horen :heart:

3 likes

Idd prachtig figuurtje heb je en het pak staat je heel mooi!!

2 likes

@Radio Ik was heel benieuwd, en het staat je geweldig!

2 likes

IMG_1338

14 likes

Na maanden dubben. Super verstandig natuurlijk nu het net kouder wordt… Maar zoek al te lang makkelijke instappers.

17 likes

Sowieso dat je daar geen spijt van gaat krijgen. Love slip ons. Ik heb twee paar maar ik wil eigenlijk nog veel meer :joy: haat aan veters strikken.

Ja zag net ook dat ze er in het rood en grijs zijn. And so the story continues … :roll_eyes:

Zo mooi, staat je echt geweldig!! Van Asos toch? Heb je een linkje kan m op de site niet zo snel vinden? En denk je dat die met 1,79 te kort is qua lengte? En welke maat heb jij hier aan? Sorry veel vragen :hugs:

Lief lief lief! Dankjewel :blush:

Hij is inderdaad van Asos, en hij is er eventueel ook in de tall collectie mocht je bang zijn dat de lengte niet oké is. Ik ben denk ik niet zo’n goed referentiekader aangezien ik dus niet zo lang ben met een dikke reet en bovenbenen :joy: heb maat 42 aan hier qua broek. Maar goed ik heb denk ik wel een centimeter of 20 over in de lengte (zie foto haha!) dus kan me voorstellen dat het bij jou qua lengte wel goed zou zijn. Hij mag bij mij in de taille ook wel wat ingenomen worden, maar ook dat is altijd een probleem bij mij.

Dit is het jasje:

In tall-variant:

En de broek:

In tall-variant:

Zie wel dat ze bijna helemaal uitverkocht zijn. Zal wel door de 20% studentenkorting komen.

4 likes

Dankje!! Super lief dat je de moeite hebt genomen alle linkjes op te zoeken. Echt een fantastisch pak, hoop dat die mij net zo goed staat als jou! Heb m besteld in de tall variant, hoop dat de maat goed is. Enn dat die een beetje snel bezorgd wordt, zodat mijn vader die vrijdag naar mij toe vliegt het mee kan nemen uit NL :grinning:

4 likes

Aah superleuk! Tegenwoordig zijn ze wel heel snel dus ik hoop het voor je :blush:

Ben heel benieuwd hoe het pak bij jou staat. Wel foto’s showen hè?

1 like

Ik heb die broek toevallig ook! Ben 1.80 en bij mij zit de Tall versie perfect.

2 likes

Oh top, dan is de lengte bij mij hopelijk ook goed! @Radio ik zal je updaten met een foto :grinning:

1 like

7 likes

Heb je een linkje naar de streepjestrui? Te leuk!

1 like

Hij is van de H&M! https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0683662002.html
Ik zie wel dat hij al is uitverkocht in de meeste maten :frowning_face:

1 like