Show je laatste aankopen

Ik vind die jeans er heel leuk uitzien, echt perfect! Maar ik snap wat je bedoelt, ik heb er veel gepast en was nooit tevreden.

Deze mooie oorbellen van Neinties en nog simpeler ringetjes

13 likes

Dat is toch gewoon rechtstreeks van Alie?

Ja, ik heb er ook al zoveel gepast, echt moeilijk moeilijk (ook omdat ik bredere heupen heb). Deze is wel de mooiste tot nu toe denk ik ja… Ik ga 'm straks nog maar even uitgebreid passen hehe. :giggle:

Rondje Adidas vandaag.

6 likes

Als ze ineens anders vallen? Ik heb ze toen besteld via zalando dus niet via een rare site ofzo. Maar wie weet

(alleen de theepot en de verwamer, de mok en het bakje had ik al)

6 likes

Nee, van Dille & Kamille! Ik heb hem nu al een paar keer gebruikt en hij werkt goed. De verwarmer is wel van de Hema, en werkt wel een stuk minder goed :persevere:

Ja, ik ook! Ze hadden verschillende maten, dit was de kleinste (was 7.95). Ik haal uit deze twee redelijke grote mokken thee.

1 like

Is deze van mango? Heb hem van de week ook gekocht en heel blij mee! Bij mij zit er wel nog een ceintuur in dezelfde stof bij. Het is echt zon pakje wat je heel chique kan dragen maar ook heel casual

2 likes

Nee, van New Look. Maar goed om te weten dat als deze weer terug kan ik nog bij Mango kan neuzen voor een lookalike!

Ah! Ik kijk nu beter en dit is een jurkje zie ik. Die van mango die ik heb is een pakje/jumpsuit. Maar wel een echte aanrader dus want hij is ook nog van linnen :heart:

Oh nice! Heb ook een linnen rok met van die knopen en die zit zo fijn.

Van Only. Aangezien ik geen modellenbenen heb, valt ie bij mij wel anders (leuker als ik eerlijk ben haha)

10 likes

Mooi!

1 like

9 likes

Van New Look. Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen alleen nog maar duurzame mode te kopen, maar dat kan mijn portemonnee niet aan.

18 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: die jurk!

1 like

Nieuwe slippers

&Other Stories

Primark

Urban Outfitters (rok)

Monki

5 likes

voor een bruiloft!

15 likes