Show je laatste aankopen

Ja of zon soort hak sandaaltje zoeken in blauw/mint kleur maar vind rode schoenen die outfit een beetje ophalen. Wordt hij wat chiquer/feestelijker van maar nog wel geschikt voor elke dag.
H&m heeft deze schoenen die kunnen er ook leuk bij maar maken het meer nonchalant.
Als ik het me goed herinner heb je een vrij bleke huidskleur toch? Dan is helder rood denk ik het mooist en andere kleuren wat flets.

3 likes

@Lula Mooi! Hoe lopen ze?

1 like

Naar huis geklikt maar weet nog niet of ik het houd.

8 likes

Dan zeker houden!

Hoe vallen ze @Lula? Ik zit altijd precies tussen 40 en 41 in… Vind ze echt prachtig.

1 like

Ik vind dus nog steeds al die geknoote haarbanden echt te leuk, alleen zo’n band achterin m’n nek met mijn dunne spriethaartjes schiet niet op. (Lees: ziet er niet uuuut) nu is deze in het zwart onderweg naar mij, whoo!

16 likes

Ali! Ook heel veel printjes als je verder klikt naar soortgelijke items. http://s.aliexpress.com/6vAFVNJr

1 like

Kan ik me voorstellen! Ik zoek zoiets al zó lang en vind het nergens anders. Mocht je ze ergens anders vinden hoor ik het graag, haha!

5 likes

Gebruik je een handschoen (tanning mitt) voor het aanbrengen? Dat was bij mij de oplossing!

image

14 likes

Stradivarius heeft ze ook! Ik vind het ideaal :slight_smile:

1 like

!
Van loavies, met 20 % korting

Van aliexpres

3 likes

Oh echt! Goeie, ga gelijk de site checken! Helaas geen in de buurt.

Door @tuula heb ik net deze jurk gekocht,

11 likes

ik ga het een keer proberen
misschien in de winter zodat niemand het ziet als het (weer) mislukt haha

1 like

Ik had de dringende behoefte om zomerkleding te kopen!

Volgende week komen ze binnen, hoop zo dat alles past! :laugh:

7 likes

image

Omdat streepjes altijd goed zijn :slight_smile: Gekocht bij Sissy Boy in de sale

3 likes

Waar heb je hem gekocht?

Ja ehm ik word de laatste tijd telkens rond 5 uur wakker, en kan dan niet meer slapen. Pas een uur of twee kater lukt dat weer. Dus toen ging ik wat webshops af ook die van pull en bear en toen was er nog eentje beschikbaar en die heb ik besteld.

1 like