Ja of zon soort hak sandaaltje zoeken in blauw/mint kleur maar vind rode schoenen die outfit een beetje ophalen. Wordt hij wat chiquer/feestelijker van maar nog wel geschikt voor elke dag.
H&m heeft deze schoenen die kunnen er ook leuk bij maar maken het meer nonchalant.
Als ik het me goed herinner heb je een vrij bleke huidskleur toch? Dan is helder rood denk ik het mooist en andere kleuren wat flets.
Dan zeker houden!
Ik vind dus nog steeds al die geknoote haarbanden echt te leuk, alleen zo’n band achterin m’n nek met mijn dunne spriethaartjes schiet niet op. (Lees: ziet er niet uuuut) nu is deze in het zwart onderweg naar mij, whoo!
Ali! Ook heel veel printjes als je verder klikt naar soortgelijke items. http://s.aliexpress.com/6vAFVNJr
Kan ik me voorstellen! Ik zoek zoiets al zó lang en vind het nergens anders. Mocht je ze ergens anders vinden hoor ik het graag, haha!
Gebruik je een handschoen (tanning mitt) voor het aanbrengen? Dat was bij mij de oplossing!
Stradivarius heeft ze ook! Ik vind het ideaal
Oh echt! Goeie, ga gelijk de site checken! Helaas geen in de buurt.
ik ga het een keer proberen
misschien in de winter zodat niemand het ziet als het (weer) mislukt haha
Ik had de dringende behoefte om zomerkleding te kopen!
Volgende week komen ze binnen, hoop zo dat alles past!
Omdat streepjes altijd goed zijn Gekocht bij Sissy Boy in de sale
Waar heb je hem gekocht?
Ja ehm ik word de laatste tijd telkens rond 5 uur wakker, en kan dan niet meer slapen. Pas een uur of twee kater lukt dat weer. Dus toen ging ik wat webshops af ook die van pull en bear en toen was er nog eentje beschikbaar en die heb ik besteld.