ik heb er ook al veel besteld en weer teruggestuurd, want lastige cupmaat, dus jammer genoeg geen tips. Heb ook nog een badpak op het oog want vind dat toch wat makkelijker met maten. Denk dat het een proces van trail en error zal worden
Voor 50 euro en niet de mooiste adidasjes ever maar voor dit bedrag prima om te dragen op festivals.
Leuk!! Waar van?
Thee (alsof ik nog niet genoeg heb) en stof om op te borduren! (Bij sostrene grene)
Notitieboekjes bij de Hema. Er is 1+1 gratis op alle notitieboekjes als iemand nog nodig heeft
Notitieboekjes heb je áltijd nodig
Gaaf wat is dit en waar komt het vandaan?
Ik heb ook geschilderd in therapie! Echt heerlijk om alles effe los te laten en bezig te zijn met verf. Ik heb wel alle materialen gekocht maar doe er jammer genoeg niks mee. De faalangst die ik niet voelde toen ik in het ziekenhuis was is thuis toch echt te sterk.
Ik wil bestellen bij de hennes maar nou is er technische storing, wat een ellende. Zodra de bestelling is gelukt ga ik even delen
Ben benieuwd
Leuk!!! Dankje
Super leuk!
Aangezien de Hennes denk ik niet gaat lukken voor morgen post ik maar alvast de tas die ik van de week op vakantie heb gekocht. Zou normaal nooit voor roze kiezen, maar ben heel blij met deze voor de zomert!
Ik heb ook die bodylotion weer gekocht, je ziet echt zo snel resultaat he? Heb t alleen niet goed uitgesmeerd op mijn bovenarm dus nu zie je een hele gekke overgang van wit naar bruin oeps