Show je laatste aankopen

Ooh dat moet ik proberen, thanks!

@Helix2009 Het was gisterochtend echt kleredruk in die winkel. Ik kon hem niet vinden en er was geen winkelpersoneel dat niét achter een kassa stond. Dus toen ben ik maar teleurgesteld weggegaan :sob:

Hopelijk werkt het!! Maar ben erg benieuwd of dit shirtje leuk zit of als een vormloze zak…

8 likes

Vet leuk!
Ik heb rode met die strik veters ervan.
Ik hou echt van dat paar!

1 like

Ah wat jammer! Welke vestiging was je? Die van mij komt uit Groningen

1 like

Ja, die is ook superleuk! Ik heb laatst al een rieten tasje gekocht, dus ik moest mezelf inhouden :flushed:

1 like

Ik mag 1 van de 2 houden als ze goed zitten.
En als ze heel goed zitten herzie ik dat standpunt :laughing:

8 likes

Ja dat voetbed is zo lekker zacht! :heart_eyes:

1 like

Ik heb ze en ze lopen geweldig! Wil nu ook nog een paar 97s

1 like

97 zijn met de hele zool ‘air’ toch? Volgens mij las ik daar vrij veel lek-verhalen over en dat schrikt me af. Al loop ik met normale max al voorzichtig :slight_smile:

Zara sale :heart:

6 likes

Mooie blouse! Waar is hij van?

1 like

Aangezien het volgende week heeeel lekker weer wordt!

7 likes

Waar heb je dit gekocht? Me want

Hoe kreeg je dat voor elkaar?!

In de sale met 50% :heart_eyes: Nu heel hard duimen dat ze passen.

19 likes

Wow zijn dit glitters?

Jup :slight_smile: Ik dacht dat ze alleen in het laag waren, maar blijkbaar is er dus ook een hoge variant. Er zijn ook witte trouwens, die vind ik ook tof.

Heel nice!

:grin: Ja, vond ik ook. Heb ze al in het echt gezien en die zijn nog veel mooier.

Deze vind ik ook zo tof (twijfel hierover), maar deze zijn extreem stug qua inlopen (oké, de glitters ook, maar hé, glitters :stuck_out_tongue: ). Maar om nou 2 paar te bestellen vind ik ook zo wat, zelfs als het 50% korting scheelt :joy:

6 likes