Ik vind het de investering toch ook waard. Zelfs jaren later als ze waarschijnlijk al wat botter is, blijft ze beter dan een simpele pincette.
Ik wist niet dat Rituals aan sales deed. Scheelt dat veel?
Ja!
Ze hebben al jaren een fijne sale, vind ik.
Ik koop nooit wat van ze aan de gewone prijs.
Omg dat wist ik ook niet. Ik ga meteen op de site kijken!
Maar dan in het beige van de action.
Jazeker, hebben een fijne sale. Soms sla ok ook meerdere dingen in zoals bijvoorbeeld geurstokjes om het hele jaar mee door te komen. Dan hoef je nooit de volle prijs te betalen
Ik heb al jaren de esther xs. Heeel blij mee nogsteeds. Iets ‘netter’ maar wel wat stijver heb je de ellen of katja xs, ook heel mooi
Haha ik ging even op de site van Tweezerman kijken, en in de FAQ staat deze vraag:
Ik heb een doorlopende wenkbrauw en wil hier graag van af. Ik ben alleen bang dat ik teveel van het midden eraf haal en eruit zie als een alien. Hoe weet ik hoeveel haar ik moet verwijderen als ik mijn wenkbrauwen in model breng?
Alles behalve de handzeep en de hygiëne handel. Maar die handzeep is €9 en daar heb ik er twee van gekocht via hudsons bay waar ik nog een €10 voucher van had dus dat voelt alsnog als sale
Nee, dat is juist het enig product wat voor mij nieuw is. Heb de geurstokjes voor in de woonkamer en de mini geurstokjes in de badkamer en wc, maar vind ze net iets te heftig voor onze (kleinere) slaapkamer. Dus zag die kwast nu met korting en dacht hmm misschien is dat iets om in de slaapkamer aan de deur te hangen… had wel wat positieve reviews gelezen over specifiek deze geur dus hoop gewoon dat die subtiel aanwezig is. Zou jammer zijn als dat niet zo is inderdaad, ben benieuwd.
Ik mag er geen googly eyes op plakken van mn vriend maar we hebben em wel Snuffels gedoopt. Want soms rijdt ie een kamer in, lijkt te ruiken en dan gaat ie snel weer weg… Net een konijntje.
Is er alleen zomersale, of ook in de herfst of winter? Zo ja, wanneer begint het meestal? Ik heb dan veel verjaardagen
jeans van nudie, converse zijn 70ies edition want die zitten zoooo lekker. Mocht eigenlijk niks kopen, dus misschien dat ik het nog wel retour stuur.
Oooh, die converse zijn leuk!
Nieuwe Reebok sneakers. Heb ze al in wit, hoewel die een beetje vies worden. Ze lopen heel lekker, dus heb deze in de sale besteld.
Deze schoenen! Al eerder geplaatst maar nu even een aanfoto omdat ik me helemaal ibiza jaren 90 voel hierin