Show je laatste aankopen

Eindelijk de top kunnen scoren na wekenlang refreshen. Nu nog bedenken hoe ik hem ga combineren met dit weer :thinking: Ik zat te denken aan een rokje maar die zit dan zo stom laag ivm m’n buik…

1 like

Deze net besteld, maar twijfel er wel al over (draag ook nooit rokjes).

8 likes

Vind de kleur echt heel mooi, waar is ie van?

Tassenwinkel hier maar hij is online ook te koop (zelfde prijs):
https://www.travelbags.nl/carryon-wave-koffer-55-mint.html

Knijpfruitjes om ijsjes te maken voor le BunBun

8 likes

Mint & Berry, via Zalando!

2 likes

Houden !!! Heel mooie vorm broekje juist. Waar is die van?

Ik ging naar de kringloop en toen kocht ik 13 boeken voor €35 en nu ben ik een gelukkig mens :relieved:

24 likes

Love Karen Slaughter!

Allebei van de Costes.

9 likes

Misschien een domme opmerking, maar ik dacht dat konijnen nooit iets ijskouds mochten eten/drinken omdat het nogal koud op de maag valt en hier last van kunnen krijgen …? Ik heb geen idee of het echt zo is hoor, ik kan het ook niet altijd voorkomen. Maar omdat dit echt uit de vriezer komt vraag ik me dat af.

Jaa ik ook! Heb de helft van deze boeken al wel gelezen maar ik wilde ze alsnog gewoon hebben voor in mn boekenkast en om opnieuw te lezen dus voor €3 kon ik ze niet laten liggen.

1 like

O dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb er nog nooit last mee gehad. En ze kan het niet in een keer op. Ze likt het dus is het ook niet ijskoud

1 like

Ik heb er zelf ook nog nooit iets aan gemerkt hoor, dus denk dat het inderdaad dan wel prima is! Misschien ga ik het zelf ook even maken, haha.

1 like

Zooo en maar hopen dat de bikini’s een beetje passen.

6 likes

31

Oorbellen

Vinyl

4 likes

Wou even zeggen dat de jurk voor de bruiloft er super mooi uitziet
En ook het rokje van de h&m!

1 like

Ook dit rokje nog maar even besteld, maat was opeens weer beschikbaar. :biggrin: Bij H&M, 8 euro.

3 likes

:scream: waar komt die vandaan?

Hijs van Peter Pauper en heb m bij bol besteld :smiley:

1 like

Ik zag jouw agenda ook liggen en ik had toen heel veel moeite om hem terug te leggen hahaha. Love it. <3

1 like