Ja ik ben echt benieuwd want ik heb die smaak nog nooit gehad!
Ik vind hem lekker, gebruik hem wel vooral gesmolten. Hij smelt echt goed namelijk. Dus op bijvoorbeeld tosti en dan met jalapeños erbij of over een ovengerecht.
Ik vind hem wat weg hebben van rosebier. Heb jij ooit andere smaken gehad? Ik alleen de normale en dus deze.
Thanks voor de tip trouwens, ben nog op zoek naar een vegan kaas. Zal hem ook voornamelijk gesmolten gebruiken.
Klinkt goed Nee ik heb van dit merk nog nooit kombucha gehad! Alleen een keer van karma die granaatappel smaak, die vond ik ook heel lekker.
Graag gedaan! Ik ben benieuwd wat je er van vindt
Die wijn is echt lekker!
Like voor de herkenbaarheid, bij ons zie je ook altijd gelijk wat mijn en zijn boodschappen zijn.
Die groenten en fruit voor 5,- (!!!), love de groenteboer bij mijn moeder. En die Kvarq was bij de Coop maar 1,- love it.
Ohja en je snapt wat er met de druiven gaat gebeuren doei.
Wooow wat veel haha, hoe ga je dat allemaal op krijgen of ga je het invriezen?
Haha ja was ook meer dan ik verwacht had! Denk dat ik lekker soep ga maken, en dan invriezen inderdaad. En sapjes en smoothies enzo
Volgens mij heb jij echt een super mooie keuken!
Ja, viel mij ook al op!
Ah valt helaas wel mee! Wel mooi inderdaad, maar echt super super klein. Kan er eigenlijk niet echt met 2 mensen koken/staan. Maar verder wel heel knus en alles wat ik nodig heb past er in!
Albert Heijn, Coop (alleen die Vivera spekcjes) en Amazing Oriental
19 euries
Die lays sensations streetmix kreeg ik trouwens gratis met mijn bonuskaart
Omg jaloers op je gratis chips. Ik kan deze week gratis kokoswater krijgen, wat ik helaas niet lust
Same here… 1x geprobeerd met Scoupy maar ik vind het ook echt niet lekker
50 dollar?
Jeeeeeemig echt niet oké