Show je laatste boodschappen

Wooow wat veel haha, hoe ga je dat allemaal op krijgen of ga je het invriezen?

Haha ja was ook meer dan ik verwacht had! Denk dat ik lekker soep ga maken, en dan invriezen inderdaad. En sapjes en smoothies enzo

2 likes

18 likes

Volgens mij heb jij echt een super mooie keuken!

Ja, viel mij ook al op!

Ah valt helaas wel mee! Wel mooi inderdaad, maar echt super super klein. Kan er eigenlijk niet echt met 2 mensen koken/staan. Maar verder wel heel knus en alles wat ik nodig heb past er in!

Albert Heijn, Coop (alleen die Vivera spekcjes) en Amazing Oriental

19 euries

Die lays sensations streetmix kreeg ik trouwens gratis met mijn bonuskaart

15 likes

Omg jaloers op je gratis chips. Ik kan deze week gratis kokoswater krijgen, wat ik helaas niet lust

1 like

Same here… 1x geprobeerd met Scoupy maar ik vind het ook echt niet lekker :thinking:

50 dollar?

Jeeeeeemig echt niet oké

1 like

Jeetje wat duur :scream: Is groente en fruit bij de goedkopere supermarkt wel echt betaalbaar? Of gewoon net minder duur dan deze spullen?

:sob:

Echt niet normaal maar ik ben ook echt geschokt. Heb je de bon nog?? Ik wil het zien, haha. Het zijn echt 15 dingen?

Ik herken dit van mijn tijd in Amerika.
Een doos organic cereal voor de kinderen? 7.99. Een doosje aardbeien? 6.55.
Een zal organic whole wheat brood? 4.99. Een simpel berry yoghurtje? 1.99 en die haalde ik dan 6 x bijvoorbeed. Een pakje vieze kaas, met 8 plakjes? 7.99.
Gewoon zo absurd, dit kocht ik bij Shaws, gewoon een “normale” supermarkt qua prijzen volgens mij. Ik wist dit zelf echt niet voor ik naar Amerika ging, dat alle boodschappen daar zooooo duur zijn. Wist het natuurlijk wel van groente en fruit. Maar echt alles is duur. Bij ons vind je dingen voor 0.35 cent ofzo, nou dat is daar echt ondenkbaar hè!

1 like

VT, ik denk ook wel een hele dure staat?
Jij zit in FL toch of heb ik dat verkeerd gelezen?
En oh ja, Walmart was ik even vergeten.
Weet je wat ik ook niet te doen vond … deodorant enz. Ik kocht dat wel eens bij the dollar store voor 2$, dan was ik blij, want bij de drugstores, pharmacies & supermarkten was een deo echt $8!
En idd farmer markets, noggggg duurder. Niet te vergelijken met onze markten.

Wow, dit is echt prijzig ja.

Fascinerend om te zien hoe het verschilt met Nederland. Nog andere mensen die in het buitenland wonen en boodschappen willen delen?

2 likes

Ik voelde me altijd beetje bezwaard om dat te doen, omdat ik dan dacht dat anderen dat juist super irritant zouden vinden. Kom ik heel blij met m’n boodschappen die toch niet in NL te vinden zijn :wink:

Maar ik ga dan zeker de volgende keer dat ik boodschappen doe dit met jullie delen, want ik hou echt van dit topic. Ik woon in Zuid Afrika btw. En heb hier een superrelaxte groenteboer waar ik dat goedkoop kan halen. Word hier ook helemaal gestoord van hoe duur boodschappen (en @Matilda idd vooral toiletpapier!!) zijn. Zeker gezien wij hier veeeeel minder verdienen dan in NL en geen B-merk opties hebben. Irritant!

Ik kom hier dus binnenkort terug met m’n boodschappen en lijstje hoor

12 likes

Ik had eigenlijk hetzelfde als @anon67544534. Aangezien je het meeste toch niet in Nederland kan krijgen, maar zal volgende keer ook eens mijn boodschappen posten (Schotland). Er is in ieder geval wel veeeel minder keus, de meeste supermarkten zijn vrij klein en totaal niet logisch. Je hebt dan bijvoorbeeld echt maar 1 formaat aan vleesverpakking (4 kipfilets/500 gram gehakt), maar wel 80 vers gebakken taarten/muffins/donuts :roll_eyes: Zit hier pas 2 weken, maar ben de Nederlandse supermarkt zo gaan waarderen haha

7 likes

Nee joh juist leuk om jullie boodschappen te zien!