Ah ja. Edeka is nog geen maand open nu, zit achter de DM. Kaufland gaan wij eigenlijk nooit heen, loop ik binnenkort weer eens naar binnen!
Dat is zeker niet slecht, van de week zag ik bij de AH rode paprika’s voor 1,49 per stuk… En kiwi’s zijn ook echt prijzig
Vandaag bij AH was zo’n zakje van 3 paprika’s €2,59, dat is iig goedkoper dan een losse.
Hier was het die drie voor 1.5 eentje is wel een beetje zacht maar dat snij ik er wel af en gaat in een chili ofzo
Ik heb gister bij lidl 3 grote paprika’s gekocht voor 5.99 per kilo. En omdat ze dus zo groot waren, heb ik ook echt meer dan 6 euro betaald
Hoop dat er goud in blijkt te zitten als ik ze ga snijden
Je moet die zaadjes planten, kan je je eigen goudmijn beginnen.
Ik vind groentes echt duur geworden
Ik heb deze week ook 1 rode paprika gekocht voor 1.85 en vond dat al heel duur. Schrok er ook van bij de kassa, want die paprika was niet eens groot. Ik vind sowieso groente en fruit heel duur geworden
Albert Heijn voor de bonusaanbiedingen en wat dingen die ik vergeten was bij Picnic/die Picnic niet op voorraad had.
Dank voor de tip! Mijn man is in Duitsland, ga hem vragen wat mee te nemen!
Liefste wil ik weer eens naar de Lindt outlet
Ahh mijn ouders wonen net over de grens en ik ga weer inslaan binnenkort, zie hier allerlei tips voorbijkomen. Zo fijn om die optie te hebben haha.
van de markt, 16 euro voor groente en fruit
3 x bosui 1€
500 gr sperziebonen €1.25
Bloemkool €1.5
5 avocados €2
10 passievrucht €2.5
Bos asperges €2
Kilo cherry tomaten €2
1.5 kilo zoete aardappel €1.7
8 pruimen €0.75
3 bosjes koriander €1.5
En 4 euro voor die furikake kruiden en een mega pot kappertjes
Ik vind het echt zo apart om te zien dat mensen bij de supermarkt wasmiddel kopen. Ik weet dat het er wel te koop is maar bij Kruidvat, action of big bazaar is het echt 20000x goedkoper
Gewoon gemak toch, niet iedereen heeft zin om meerdere winkels af te gaan. Ik haal het bij de action maar daar moet ik heen fietsen en de supermarkt is op loopafstand dus soms tussendoor denk ik meh en haal ik daar snel een flesje
Soms is de supermarkt toch echt goedkoper
Het wasmiddel dat ik wil gebruiken hebben ze daar niet (Klok waspoeder voor de luiers, Neutral voor de baby, Ecover voor onszelf). Bij online drogisten trouwens wel. Ik vind dit een handige site.