Thanks! Het is vooral voor mijn vriend, die een bakhobby aan het ontwikkelen is, en helemaal enthousiast is dat hij nu een nieuw hoofdstuk van de bakbijbel unlocked heeft.
Dus ik verwacht komende zondag wafels als ontbijt
Thanks! Het is vooral voor mijn vriend, die een bakhobby aan het ontwikkelen is, en helemaal enthousiast is dat hij nu een nieuw hoofdstuk van de bakbijbel unlocked heeft.
Dus ik verwacht komende zondag wafels als ontbijt
Superleuk! Mocht hij nog een goed recept zoeken; die van Nettie vinden mijn man, kind en ik het lekkerst uit dit wafelijzer.
Nu snap ik de term vliegtuig mango pas ik zag ze ook liggen maar dacht ja wat moet daar dan nu zo speciaal aan zijn?! Haha.
christus wat een geld
“Schat wat eten we vanavond?”
“Little Willies”
Ik vond die little willies helemaal niet lekker meer. Zo ontzettend zout. Vroeger waren ze wel lekker, maar heb ze nu gewoon weggegooid omdat ik ze echt niet weg kreeg. De spekjes daarentegen vond ik echt verbeterd.
Ik had ze van de week ook en ik vond er een rare nasmaak aan zitten en ze lieten een soort vettig laagje achter op mijn verhemelte. Jammer.
Ik was juist zo blij dat ze terug zijn! Heb xe nog niet op maar hoop wel dat ik xe nog wel lekker vindt heb 2 pakjes namelijk
Caissière: ‘dat is dan uw linkernier alstublieft’ 🥹
Ah daar is het geld van de airpods naar toe.
Ahww smoeltjes, zo lekker ik kan zo die 8 zakjes achter elkaar opvreten
Lidl Duitsland: 41,23 (had wel 3 euro statiegeld). Die papieren zak is een soort too good to go, 4 nectarines, banaan, appel, 15 rode uitjes, 2 courgettes en 2 paprika’s voor 3 euro
Albert Heijn…… 27,29
Afgelopen week heb ik boodschappen gedaan bij Kaufland, Lidl en Aldi in Duitsland, en het verschil is inderdaad bizar groot.
Helaas woon ik niet heel dicht bij de grens dus ik kan niet standaard mijn boodschappen daar doen.
Naar AH ga ik alleen nog voor de aanbiedingen, voor de rest ga ik naar Aldi en Lidl in Nederland.
Ik ben dus nog nooit bij Kaufland geweest want Kaldenkirchen heeft die niet en dan moet ik naar Nettetal. Maar wel de moeite waard dus? Onze lidl en aldi hier zijn niet heel groot. Kleiner dan de Nederlandse versies in de buurt…
Die Lindt haas had je misschien beter in Duitsland kunnen kopen, of scheelt dat helemaal niets?