Waren niet lekker
O die sparkling wine versie moest ik echt van kokken.
Ze zijn geen van allen te nassen. (Smoked) paprika ook gekocht; ook goor
Vraagje nog; welke Edeka bezoek jij in Kleve? Ik tel er 4 en ben benieuwd welke er zo fijn is. Ik geloof dat ik ze geen van allen heb bezocht.
Ik vind de E Center Bruggemeier altijd fijn!
Hoffmanallee!
Mogelijk âmoetâ dit onder een ander topicâŠ
Maar hebben jullie enig idee of het met de huidige gasprijzen goedkoper is ongeschilde aardappelen te kopen, die voor te koken om in schijfjes te snijden en in de airfryer te doen, of is het goedkoper om schijfjes te kopen?
En weten jullie of er een supermarkt is die zoiets als deze groenteplakjes van de AH verkoopt?
Het lijkt mij goedkoper om schijfjes te kopen, dus zijn bij de lidl bijvoorbeeld niet zo duur en anders moet je 2x verwarmen (koken en airfryer) en dat lijken me juist de kostenâŠ
Dst dacht ik ook
Al is het vast ook uit te rekenen
Ik doe aardappelen gewoon zonder ze voor te koken in de airfryer, werkt ook prima
Met koken gebruik je maar heel weinig gas, dus om te besparen zet dat niet zoveel zoden aan de dijk. Ik stem wel voor hele aardappelen kopen, ik vind voorgesneden producten altijd een beetje onzinnig haha.
Hoe lang doe jij ze er dan in dat niet de buitenkant te donker wordt en de binnenkant net niet gaar?
Eens maar ik vroeg me af wat nu het zuinigst was
Dankjewel
Paar dingetjes gekocht in Parijs, ja ik houd van mosterd

- nog een paar oesters meegenomen voor thuis
Wat heerlijk meid, boter, mosterd, smeer me in
Review van die chips pls
Medium 6/10, zou ze niet opnieuw kopen