Show je laatste boodschappen

Waren niet lekker

3 likes

O die sparkling wine versie moest ik echt van kokken.

3 likes

Ze zijn geen van allen te nassen. (Smoked) paprika ook gekocht; ook goor

1 like

Vraagje nog; welke Edeka bezoek jij in Kleve? Ik tel er 4 en ben benieuwd welke er zo fijn is. Ik geloof dat ik ze geen van allen heb bezocht.

1 like

Ik vind de E Center Bruggemeier altijd fijn!

3 likes

Hoffmanallee!

3 likes

En @Aiden dank! Gaan die op mijn lijstje voor als ik daar weer in de buurt ben.

4 likes

Mogelijk “moet” dit onder een ander topic

Maar hebben jullie enig idee of het met de huidige gasprijzen goedkoper is ongeschilde aardappelen te kopen, die voor te koken om in schijfjes te snijden en in de airfryer te doen, of is het goedkoper om schijfjes te kopen?

En weten jullie of er een supermarkt is die zoiets als deze groenteplakjes van de AH verkoopt?
ah_vegan_groenteplakjes

4 likes

Het lijkt mij goedkoper om schijfjes te kopen, dus zijn bij de lidl bijvoorbeeld niet zo duur en anders moet je 2x verwarmen (koken en airfryer) en dat lijken me juist de kosten

1 like

Dst dacht ik ook :blush:

Al is het vast ook uit te rekenen

1 like

Ik doe aardappelen gewoon zonder ze voor te koken in de airfryer, werkt ook prima

4 likes

Met koken gebruik je maar heel weinig gas, dus om te besparen zet dat niet zoveel zoden aan de dijk. Ik stem wel voor hele aardappelen kopen, ik vind voorgesneden producten altijd een beetje onzinnig haha.

7 likes

Hoe lang doe jij ze er dan in dat niet de buitenkant te donker wordt en de binnenkant net niet gaar?:blush:

1 like

Eens maar ik vroeg me af wat nu het zuinigst was :blush:

1 like

Dankjewel :blush:

1 like

Paar dingetjes gekocht in Parijs, ja ik houd van mosterd :joy: kon de gouden glittermosterd ook niet weerstaan

• nog een paar oesters meegenomen voor thuis
28 likes

Mini crisp bestelling

13 likes

Wat heerlijk meid, boter, mosterd, smeer me in

10 likes

Review van die chips pls

2 likes

Medium 6/10, zou ze niet opnieuw kopen

3 likes