Show je laatste boodschappen

Poh :crying_cat_face:

6 likes

Heeeel benieuwd naar die vegan nduja!

19 likes

Waar heb je dit gekocht?

3 likes

:eek:

7 likes

Een Italiaanse groothandel in Heerhugowaard (mag je als ‘gewone consument’ ook naar binnen).

4 likes

Omg hier moet ik heen

5 likes

Ze hadden echt leuke producten, veel lekkere crema’s ook en goed geprijsd. Volgende keer neem ik ook andere smaken mee.

8 likes

Ja same, binnenkort maar eens kijken :sunglasses:

1 like

Ik woon niet in de buurt van Heerhugowaard maar ik wil hier echt naar toe. Die crema’s zien er zalig uit zeg! En je hebt er dus geen pasje / BTW-nummer o.i.d. voor nodig?

2 likes

Voor iedereen die wel Italiaanse producten wil maar Heerhugowaard te ver vindt: ik heb laatst besteld bij Vico food box. Groot aanbod en alles werd super netjes verzonden. En ik vond het chill dat ze niet alleen speciale producten hebben maar ook gewone dingen die je normaal daar in de supermarkt vindt. Verzenden is gratis vanaf €70.

3 likes

Deze heb ik ook gekocht laatst!! Bij een lokale zaak in Rotterdam (De Borrelboer voor wie in de buurt woont)
Ik vind m echt heel lekker, ook gewoon goed mate van pittig ipv “pittig”.

2 likes

Bij de pizzabakkers kun je ook pizza met vegan nduja krijgen

1 like

Ja klopt! Winkeliers krijgen wel andere prijzen dan particulieren in de winkel, maar je kan er gewoon heen en winkelen. Ook heel leuk voor cadeaupakketten!

7 likes

En ze hebben ook heel veel soorten jam @FrauHelga!

Oh en een soort nutella met hele pure chocolade (ik hou zelf alleen niet zo van nutella).

2 likes

@frankie Ik ga dit gauw op de agenda zetten, die sinaasappelcrema klinkt goddelijk. Dit moet wel lekker zijn om mee te bakken. :heart:
Enorm bedankt voor de tips!

8 likes

Vandaag en vorige week, met deels dezelfde dingen

13 likes

Zit er in die flessen links nou zo weinig inhoud of lijkt dat maar zo op de foto?

3 likes

Ik ga ervan uit dat er 1 liter in zit, zoals aangegeven. Het is bruisend water dus liever teveel ruimte aan de bovenkant, dan te weinig.

1 like

Ging afgelopen weekend 3 dagen naar een festival dus had even wat brakke boodschappen gedaan bij crisp

10 likes

Ik ben heel benieuwd naar de kombucha van hun eigen merk! Heb je die al eens eerder gehad?

2 likes