Vandaag en vorige week, met deels dezelfde dingen
Zit er in die flessen links nou zo weinig inhoud of lijkt dat maar zo op de foto?
Ik ga ervan uit dat er 1 liter in zit, zoals aangegeven. Het is bruisend water dus liever teveel ruimte aan de bovenkant, dan te weinig.
Ging afgelopen weekend 3 dagen naar een festival dus had even wat brakke boodschappen gedaan bij crisp
Ik ben heel benieuwd naar de kombucha van hun eigen merk! Heb je die al eens eerder gehad?
Mercato Italiano, ze zijn niet zo lang geleden verhuisd naar Heiloo.
Was de eerste keer dat ik het had besteld en vond de aardbei erg lekker! Framboos staat nog in de koelkast
Ik heb nog 10 krasloten staan met alleen maar frisdrank, drink ik nooit. Jij hebt veel leukere dingen!
Ik heb er al echt veel mee gehaald! Vivera shoarma, Lenor wasparels, blikje cola zero, koekjes en Cela Vita aardappeltjes. En alles op voorraad, dat is ook een verschil vergeleken met vorige keer
Ik dacht dat dit bij mij kwam omdat ik dat wel regelmatig bij de AH haal en verder niets. Maar blijkbaar is het niet zo persoonlijk dus ![]()
Het enige aan eten wat ik heb gehad is Activia ![]()
Ik vind die echt lekker ook! (Niet die andere smaken halen trouwens die zijn niet lekker)
Dat is ook het enige wat ik nieuw probeerde en ook weer zou halen, die chips-popcorn. De proteïnepudding (vanille) van Alpro vond ik echt niet te doen, zanderige nasmaak.
Goed om te horen, ik kreeg wéér die pudding bij de kraskaartenactie. ![]()
Totaal €53,26
Hiervan kan ik drie gerechten maken, met een aantal producten die ik thuis nog heb:
- Zoete aardappelsoep met prei (met een zelfgebakken pitabroodje naar recept van Veggilaine)
- Romige orzo met muntpesto en tuinerwtjes
- Penne pasta met groenten en vega gehakt.
Eerste keer boodschappen bij Picnic, dus 10 euro vriendenkorting en 5 gratis producten. Zitten ook boodschappen voor mijn ouders en hun honden bij. Was €64,05 zonder korting en heb €34,50 afgerekend ![]()
Morgen eten we een pokébowl, donderdag eten mijn ouders tagliatelle met champignonsaus en hamblokjes en de Opperdoezers zijn alvast om te eten met onze laatste voorraad asperges haha.









