Show je laatste boodschappen

Omg ja Schotse boodschappen, love UK boodschappen (al vond ik het wel ook hels af en toe toen ik er woonde, want alleen in de megasupermarkten kan je echt alles krijgen en ook huismerken enzo). Maar sowieso buitenlandse boodschappen (ook @anon67544534 en @Matilda). Juist leuk. Vind buitenlandse supermarkten ook altijd leuk!

Alles AH, 59€, 19€ bonuskorting :nerd_face:

21 likes

24 likes

Groenteboer €9,00
Notenkraam €4,00 (250 gram ongebrande cashewnoten)
Albert Heijn €0,99 (die 4 pistoletjes)

20 likes

Mijn buit van de markt, €7,50

11 likes

Hier komt hij hoor!
Mijn man had alleen wel al alles uitgepakt en weggelegd, dus niet helemaal compleet:

5 x avocados
zak peren
zak appels
zak bananen
pecan nootjes
aardbeien
brood
1 bakje champignons
verse coriander

Allemaal voor R72 = ongeveer €4.25

12 likes

Oh wauw jij gebruikt van die duurzame zakjes! Vraagje, koop je bij de AH ook wel eens gewoon brood wat eigenlijk al kant-en-klaar verpakt zit in plastic en dat je dan vraagt of ze een (nieuwe?) in een van jouw zakken willen doen zodat jij niet met het plastic zit?

Ja, echt super handig voor losse groenten en fruit en kleine broodjes!
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb deze zakjes ook echt pas net. Maar ik zit er wel aan te denken om een wat grotere erbij te kopen, voor brood bijvoorbeeld. Ik denk dat je dat wel kan vragen bij de Albert Heijn hoor! Scheelt toch weer elke keer een zak.

1 like

Was volgens mij 8 euro nog wat
Lekker geïnfluenced door het forum met de stroopkoeken

8 likes


AH

Turk, in dat zakje zitten half geplette frambozen

9 likes

Mijn verschrikkelijke yuppenboodschappen.

25 likes

Waar heb je die koekjes vandaan? Kreeg pas van een vriendin van dit merk red velvet en die was wel lekker (uit Amerika)

ach knuffelende puntpaprika’s

3 likes

Ik ging voor alleen avondeten…
15€ ongeveer

Kreeg die nakd reep gratis trouwens! Met m’n bonuskaart

9 likes

Waar zien jullie trouwens wat je gratis krijgt met je bonuskaart? Ik zie dat nooit. Wel mijn persoonlijke bonus maar niet wat je gratis krijgt

2 likes

Daar krijg je af en toe een email van! Dat je dan in die week een bepaald product kunt ophalen.
Maar hier had ik geen mail van gehad, ik kreeg het gewoon erbij bij de kassa

Idd via de mail, maar als je ergens recht op hebt ook gewoon op de bonuspagina op de AH site als je ingelogd bent.


Bij de Laidl gekocht. 14,50 dacht ik

10 likes

Ff een turbo rondje door de DM, Duitse Aldi en Duitse Lidl. Had niet veel tijd anders had ik veel meer gehaald.

Totale schade: 25.87

13 likes

Ca. €20. Jammer van die fles cola, verpest het gezonde plaatje een beetje… Maar de verslaving is real :see_no_evil:

12 likes