Ik gooi dat ook allemaal in de vriezer
Volgens mij kunnen ze niet garanderen dat de smaak/textuur hetzelfde blijven. Maar ik gooi ook werkelijk alles in de vriezer en zeker bij vleesvervangers heb ik daar nog nooit problemen mee ervaren.
Ik gooi alles gewoon in de vriezer. Ze zetten het vaak op de verpakking, omdat veel producten ingevroren geleverd worden aan de supermarkt. Er is dan een hele kleine kans dat je voedselvergiftiging oploopt als je het weer invriest en dan ontdooit (en idd smaak/textuur is soms ook een reden). Maar is mij echt nog nooit overkomen, en ben niet de enige: https://www.reddit.com/r/VeganNL/s/6eO23Fy2on
DVS zegt zelfs op hun eigen site dat je koelverse producten tot 6 maanden kunt invriezen.
Dan ga ik vanaf nu ook gewoon dik inslaan als het weer eens in de aanbieding is!
Ik heb de verkeerde markt hier
ik betaal al meer dan 11 euro voor de 4 bakjes rood fruit
Ja ik snap dit ook nooit
Dit was bij de Afrikaanderplein markt in Rotterdam!
Op de Binnenrotte in Rotterdam scoor ik ook vaak goede deals.
Net 3 mango’s gescoord voor 2,00 ook een aardige deal!
Daarachter liggen hamburgerbroodjes + een zak Aviko ovenfriet.
80 euro bij Dirk
Voor de grap even bij AH gekeken en het scheelde zo’n 12 euro, maar lastig te vergelijken omdat er ook aanbiedingen tussen zitten.
Wijko is van mij altijd een like-o ![]()
Oe zitten best veel interessante producten bij voor mij! Thanks
Ik heb net voor meer dan 30 euro boodschappen gedaan en mn bonuskaart keurig gescand maar geen enkele kraskaart gekregen ![]()
Ook niet in de app?