47,12 incl koopzegels ![]()
Ik heb de verkeerde markt hier
ik betaal al meer dan 11 euro voor de 4 bakjes rood fruit
Ja ik snap dit ook nooit
Dit was bij de Afrikaanderplein markt in Rotterdam!
Op de Binnenrotte in Rotterdam scoor ik ook vaak goede deals.
Net 3 mango’s gescoord voor 2,00 ook een aardige deal!
Daarachter liggen hamburgerbroodjes + een zak Aviko ovenfriet.
80 euro bij Dirk
Voor de grap even bij AH gekeken en het scheelde zo’n 12 euro, maar lastig te vergelijken omdat er ook aanbiedingen tussen zitten.
Wijko is van mij altijd een like-o ![]()
Oe zitten best veel interessante producten bij voor mij! Thanks
Ik heb net voor meer dan 30 euro boodschappen gedaan en mn bonuskaart keurig gescand maar geen enkele kraskaart gekregen ![]()
Ook niet in de app?
Nee, ook niet in de app. Maar ik heb het net via de chatbox van de klantenservice kunnen laten toevoegen. Vond het teveel gedoe om hier een echt persoon mee lastig te vallen ![]()
Bij mij duurde het een paar uur voordat ze zichtbaar waren!
Ik liep uit de winkel met het gevoel alsof ik meeeeega goedkoop boodschappen had gedaan, maar thuis vind ik het best weinig eigenlijk. Dit was 12,50!
(ik ga ook @ZusjevanJoost’s recept maken
Tegenwoordig is dit voor 12,50 heel veel!







