Show je laatste boodschappen

47,12 incl koopzegels :disappointed_relieved:

5 likes

Alles bij elkaar €11 van de markt🧡

57 likes

Ik heb de verkeerde markt hier :sob: ik betaal al meer dan 11 euro voor de 4 bakjes rood fruit

4 likes

Ja ik snap dit ook nooit

1 like

Dit was bij de Afrikaanderplein markt in Rotterdam!

5 likes

Op de Binnenrotte in Rotterdam scoor ik ook vaak goede deals.

2 likes

Net 3 mango’s gescoord voor 2,00 ook een aardige deal!

1 like

Is wel gewoon twee keer zo duur als @AutumnStorm

1 like


Daarachter liggen hamburgerbroodjes + een zak Aviko ovenfriet.

80 euro bij Dirk

Voor de grap even bij AH gekeken en het scheelde zo’n 12 euro, maar lastig te vergelijken omdat er ook aanbiedingen tussen zitten.

7 likes

€11 voor groente&fruit
€12 voor de horentsia’s :blue_heart::white_heart:

9 likes

4 likes

Wijko is van mij altijd een like-o :heart_eyes:

4 likes

En update van zomerkrassen van dit jaar


5 likes

Oe zitten best veel interessante producten bij voor mij! Thanks

2 likes

Ik heb net voor meer dan 30 euro boodschappen gedaan en mn bonuskaart keurig gescand maar geen enkele kraskaart gekregen :sob:

2 likes

Ook niet in de app?

1 like

Nee, ook niet in de app. Maar ik heb het net via de chatbox van de klantenservice kunnen laten toevoegen. Vond het teveel gedoe om hier een echt persoon mee lastig te vallen :joy:

3 likes

Bij mij duurde het een paar uur voordat ze zichtbaar waren!

1 like

Ik liep uit de winkel met het gevoel alsof ik meeeeega goedkoop boodschappen had gedaan, maar thuis vind ik het best weinig eigenlijk. Dit was 12,50!


(ik ga ook @ZusjevanJoost’s recept maken :heart_eyes:)

5 likes

Tegenwoordig is dit voor 12,50 heel veel!

8 likes