Show je laatste boodschappen

Ohhhh waarvoor gebruik je die chipotle saus? :heart_eyes: Ik doe dat altijd als saus op broodjes bij Subway maar ben benieuwd waar je het thuis voor gebruikt.

Ik gebruik het voor sofritas, een lichtpittige vulling van tofu en tomaten voor in een burrito :heart_eyes:

3 likes

Dank! Nog nooit eerder van gehoord maar nu wil ik het. :joy:

Mocht je eens bij een Chipotle eten in Amerika, dan zeker bestellen :heart_eyes: sinds onze trip daar naartoe zijn m’n vriend en ik hooked.

1 like

Ik gebruik die ook voor chili! Laatst nog in een recept voor pompoenchili. Ook heerlijk gewoon los als sausje of om dips mee te maken.

1 like

En ik woon in het noorden, dus helaas haha!

1 like

Markt, €3

Bij de Laaaidl gekocht, €12,47

Nettorama €4,47

AH €6,47

Toko, €4,90

12 likes

Heerlijk dat je alles apart gefotografeerd hebt :heart_eyes:

2 likes


Van de laidl


Boodschappen AH ronde 1, vet benieuwd naar die kaas en wraps


EkoPlaza, de zeewiersnacks al op! Vet lekker. En die thee is ook een aanrader


Ronde 2 AH

14 likes

Die gerookte tofu is zoo lekker!! En laat je weten hoe die kaas smaakt?

Wat maak jij met die gerookte tofu? Had al ergens gelezen dat heel lekker is, maar heb het nog nooit gehad.
Het is deze week ook in de aanbieding trouwens! Ja mijn quiche staat nu in de oven met mozarella, ik laat je weten hoe het is. Ben vooral heel benieuwd hoe het op pizza smaakt.

Ik heb er laatst een ‘salade’ mee gemaakt: quinoa, reepjes paprika, lente-ui en die tofu in dunne reepjes. En dan met een dressing van agavesiroop, sojasaus en citroensap! Als ie in de aanbieding is ga ik ‘m deze week weer halen!

Ja ben ook benieuwd hoe die op pizza smaakt! Ik heb tot nu toe alleen de geraspte kaas van Wilmersburger op pizza gehad en dat vond ik geen succes… smolt niet en smaakte heel plastic-achtig, jammer…

1 like

Alles bij de AH voor 41.37. Vind het een rib uit mn lijf maar kan hier ook wel veel van maken dus dat scheelt.

8 likes

Passievruchten voor €2😁

11 likes

Albert Heijn, €11,05

Markt, €8,-

19 likes

  • pakke gedroogde inktvis en bapao voor €31,17
3 likes

Komt goed, die low sugar granola is vast lekker.

4 likes

Lidl, 24,23

Ah, 7,74 dacht ik

10 likes


Lidl, 27.85

Albert Heijn, 8.33

Dit is voor tot en met vrijdag allemaal :blush:

10 likes

Vergeet de hele tijd foto’s te maken van mijn Schotse boodschappen… Ik eet trouwens ook wel groente en ander normaal eten hoor, de snacks zijn voor een filmavond :sweat_smile:

15 likes