Show je laatste boodschappen

Ik weet niet wat Want Want Shelly Senbei is maar het klinkt echt heel gezellig :heart:

1 like

:joy::joy::joy: echt he

Luchtige en licht zoutige rijstcrackers met suikertjes erop

1 like

17 likes

€38,20 AH + €15,96 matcha powder van de vitamine store

10 likes

Plus en Appie
Bij elkaar iets van €9,50

9 likes


Delhaize: €8,6
In het zakje zitten nog een stuk of vier pruimen.
Avondeten voor de komende twee dagen had ik al in huis (rijst, diepvriesgroenten en tofu)

8 likes

Wat fijn dat je bij jouw AH losse champignons kan kopen! Ik vind een heel bakje ook vaak te veel en dan koop ik ze maar niet omdat ik ze niet wil weggooien

1 like

Op de foto ontbreken nog twee maïsbroden en een 11 granenbrood van de ‘natuurlijke’ bakker (desembroden zonder kunstmatige toevoegingen) à €3,-

Bij de AH €9,18 afgerekend, bij de groenteboer €3,57:

Vanavond lekker nasi en sajoer boontjes met tahoe :heart_eyes: en alvast de ingrediënten voor de appeltaart die ik zondag ga bakken.

17 likes


ik had nog veel voorraad dus dit is voor de hele week
groente, kaas & fruit achterin van de markt, 10.50 (waarvan 4 voor de kaas)
rest van de Dirk, was iets van 15 euro

8 likes

Albert Heijn, €17,50

10 likes

Maar even van de band, want ik vergeet thuis altijd een foto te maken.

10 likes


De whiskas was gratis via persoonlijke bonus :+1:t2:

22 likes

Markt, 5 euro

22 likes

Groente en fruit achterin van de markt 10 euro, rechtsvoor paar dingen van Ah voor 5, rest van de Aldi, 20 euro en dit is weer voor de hele week

17 likes

Lidl, 34 nog wat

Bij ah had ik nog een pak ongezoete amandel elk en bij de bakker nog een Hollands volkoren

10 likes

AH, 20 euro
Zie nu net dat sommige dingen geen (persoonlijke) bonus hebben aangeslagen
Maar geen tijd meer om terug te gaan :roll_eyes:

6 likes

Leer mij dat, ik ben voor de hele week 80 euro kwijt (wij zijn met 2 pers).
Maar welke gerechten wil je bijvoorbeeld maken? Want ik zie niet zoveel ingrediënten voor avondeten, puur nieuwsgierigheid :yum:

Klopt hoor, de basis had ik nog op voorraad! Van de prei, paprika’s en geitenkaas maak ik risotto, rijst had ik dus nog. Ik had nog spaghetti en daar doe ik gegrilde paprika en aubergine bij, met tomatensaus, rucola en parmezaanse kaas.
En ik had een gerecht dat vorige week op de planning stond niet gegeten (ahum, thuisbezorgd…) dus die komt er ook nog bij, zie je hier niks van. Ik eet alles dus 2 keer in de week

Ik blijf bijna altijd wel onder de 30 euro per week maar dat komt denk ik omdat ik veel groente eet en dat is op de markt hier heel goedkoop.

Edit: haha ik zie nu dat paprika’s er niet eens op staan. Maar die heb ik dus vorige week op de markt gekocht, en dat waren er 10 voor 1 euro dus die gooi ik in de koelkast en blijven zo wel 2 weken goed.

1 like

Leuk topic dit! Over het algemeen eet iedereen super gezond ook! (of ik zie alle snackbar aankopen niet voorbij komen dat kan ook) :wink:

2 likes


Besloten dat ik de komende maand helemaal vegetarisch ga eten. Onbewust zijn m’n boodschappen nu zelfs helemaal vegan volgens mij.

20 likes