Show je laatste boodschappen

Bovenste deel AH, lekker voorraad met Hakbonen. En het onderste deel Hoogvliet, was ik nog nooit geweest :scream: maar de optimel was goedkoop

6 likes

Appie, had ook nog 2 pakken wc papier
En een brood maar ik zie nu dat ik die vergeten ben erop te zetten
€26

8 likes


Markt, 10 euro


Rechts van de ah, 10 euro, rest van de Aldi voor 17

Koelkast zit weer vol, ik kan een week vooruit
Ik haal wel vaak dezelfde dingen zie ik nu?? Weinig afwisseling maar ok

8 likes

Ik vergeet zelf altijd foto’s te maken van mijn boodschappen maar ik check altijd dit topic en Nieuwe Producten in de Supermarkt voor ik mijn boodschappen bestel bij de Appie. Zo fijn, dan zie ik jullie foto’s en denk ik ‘verrek, ik kan ook wel weer eens pistoletjes / kikkererwten / spinazie bestellen’. :heart:

3 likes

32 euro, is toch niet normaal :broken_heart:

6 likes

20 euro bij de appie, eigenlijk echt heel veel geld voor zo weinig

4 likes

Dit vind ik ook nog wel meevallen eigenlijk? :tongue:

6 likes

Precies op tijd in de aanbieding, want word deze week ongesteld (anders had ik ‘m alsnog gekocht, maar goed).

6 likes

Succes met het laten zetten!

1 like

20 likes

@Bunnyslippers Woon je (tijdelijk?) in Berlijn?

1 like

Klopt!

2 likes

Beetje jaloers wel!

1 like

Albert Heijn, 21€ ongeveer

12 likes

Gezien dit een boodschappen-topic is:
Ik krijg vanavond een vriendin te eten en ik wil echt even een goede gastvrije huisvrouw zijn. Wat ik ga halen / maken: wijn, lasagnette, kleine salade erbij met mozzarella, tomaat en komkommer, frisdrank (welke?). Ik twijfel nog of ik er brood bij zal halen, ik heb al wel kruidenboter, wat voor dessert ik zal maken of halen en of ik van te voren iets lekkers moet halen om te borrelen (wat dan?)

Hahaha ik ben hier zo slecht in

Frisdrank zou ik Spa rood met citroenschijfjes doen. En brood op tafel zetten met olijfolie/zout/peper en een pesto dipje ofzo. Als dessert misschien tiramisu maken? Of chocolademousse? Of je bakt iets? En borrel vooraf is een lastige, misschien iets van zoute stengels ofzo? Je wil natuurlijk ook niet al vol zitten van snacks als je daarna nog salade/brood/pasta/dessert hebt.

2 likes

Is dat truffel chips aan te raden? :blush:


Ik bestel sinds drie weken bij Picnic. Bevalt heel goed!
O ja, avondeten bestel ik niet mee omdat ik vrijwel nooit thuis kook en eet.

2 likes

16 likes

Duurzaamheidspas, persoonlijke bonus en scoupy zorgden ervoor dat dit welgeteld 3,50 kostte.

14 likes