Show je laatste boodschappen

  • paar doosjes diepvriesfruit (mango, blauwe bessen, frambozen) die ik al snel in de vriezer heb gegooid omdat ze al ontdooiden.

Eindelijk een keer niet vergeten om foto’s te maken :grin:

8 likes

9 likes

Wat een lief flesje ijsthee

1 like

Hahahah ‘angels’
Through it aaaaaaaaaal she offers me protection
Sorry

4 likes

Heb je nou 1 teentje knoflook gekocht? Kan dat? :thinking:

8 likes

action

Lidl
Reviews volgen.

6 likes

Lidl is echt my favourite! Bij ons in het winkelcentrum zitten de AH en Lidl vlak bij elkaar. Loop eerst altijd langs de Lidl en wat ze daar niet hebben, koop ik bij de AH.

2 likes

Haha same. Lidl for life.

2 likes

Is dit nougat met aardbeiensmaak?

Is die Garden Gourmetworst een soort vegetarische filet americain? Lekker?

Ja! Ik vind deze lekkerder dan die van de vegetarische slager (en minder verpakkingsmateriaal ook). Maar op het oude forum waren de meningen verdeeld dacht ik… fijne afwisseling als je vaak hummus eet bijvoorbeeld.

De bakken Griekse yoghurt met smaakje, de enige lekkere biologische volle yoghurt <3 in alle supermarkten ooit, de groene granola cruesli, de kipster eieren, en ze hebben de lekkerste curry ooit, gewoon die van Hela, maar dan goedkoop.

1 like

9 likes

Bedankt, die ga ik zeker eens testen dan!

Inderdaad! Ik vond ze nogal chemisch en erg zoet smaken…

1 like


Watermeloensalade <3

13 likes

6 likes

zijn die frikandellen lekker? Ben wel benieuwd naar een groenten versie daarvan

Ik heb er gister een paar opgebakken in de pan, vond ze droog en vrij smaakloos. De resterende frikandellen heb ik nu in de oven gelegd met wat groenten, dit staat niet aangeraden op de verpakking, maar ik hoop dat ze zo iets minder droog worden.

Zoals je op de foto kan zien eet ik vlees en vis, maar af en toe ook vegetarische opties. Heb je tips voor smaakvolle vleesvervangers? Hoeft niet naar vlees/vis te smaken, maar ik vind tot nu toe veel wat ik geprobeerd heb wat smaakarm.

ik heb hetzelfde, eet nog wel vlees en vis maar ben ook meer vega dingen aan het proberen. Jammer van de frikandellen, keek uit naar iets lekkers. Heb een beetje dezelfde ervaring als jou, veel vindt ik niet echt lekker, weinig smaak hebben, maar ik blijf zoeken.

Weet niet of je het weet maar er is hier ook een vegetarisch eten topic, misschien hebben ze daar aanraders?