Show je laatste boodschappen

Aah ik vergeet echt steeds een foto te maken van mijn boodschappen!

6 likes

AH en Lidl

3 likes

Ik dacht al, Barilla is nooit zo goedkoop in Nederland, maar zo te zien ben je in Zweden. Was dit bij Netto? Daar kun je altijd van die leuke dingen vinden!

1 like

herkenbaar dat het blikje cola al open is

4 likes

Vooral lekker als je m uit de koeling hebt kunnen scoren.
Ik heb iets raars met red bull light, ik koop dat echt nooit, nergens niet, behalve als ik m bij de supermarkt in de koeling zie staan en denk oooeeh lekker voor onderweg!

1 like

Ik vind die frikandellen echt super lekker! Helemaal niet droog. Dus ieder zā€™n ding denk ik, ik zou het wel een kans geven.

1 like

Aaaah wat schattig op je te wachten, is dat altijd slecht tijdens de zwangerschap of voor jou specifiek? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat die achterlijke hoeveelheden caffeĆÆne goed zijn

Is even veel cafeĆÆne als een kop koffie

1 like

Nee red bull is zeker niet goed voor je maarja snoep en roken en alcohol ook niet, ieder zn dingetje
Als ik nu iemand beledig die graag vodka-redbull met een sigaret en dropfrutduoā€™s ofzo eet: sorry ly

Mmm dat valt dus eigenlijk wel mee. Ik kan me alleen voorstellen dat je tijdens je zwangerschap misschien toch de voorkeur geeft aan ander soort drankjes hahaha

Helemaal mee eens, tegenwoordig kan bijna alles gezien worden als slecht voor mn gevoel, ik heb altijd het idee dat je zelf ook wel voelt en ziet wat Ć©cht niet ok is om te doen en van iets TE veel eten/drinken/nemen/doen is natuurlijk nooit goed

Haha eindelijk het mysterie ontrafeld

1 like

Love Leidol. Nog geen ā‚¬35,- bij elkaar

35 likes

Ooh door jou wil ik ook weer naar de Lidl! Vega salami, vegan spread? En die donut ziet er heeeeurlak uit :star_struck::drooling_face:

Anyway ik was specifiek op zoek naar dit topic want eergisteren* deed ik boodschappen en toen ik alles op het aantecht gooide bedacht ik me dat ik deze op EGF zo leuk vond en ook best vaak postte. Voor de zekerheid fotoā€™s gemaakt in hoop dat het topic hier ook was dus tadaaah

*oh nee deze boodschappen zijn van maandag al denk ik eigenlijkšŸ˜¦

12 likes


Xoxo yoghurtmeid

11 likes

11 likes

12 likes

Wat eet je met de gepofte tarwe?

Ik ga het in mijn soja yoghurt gooien, het is nieuw (ligt bij de ontbijtgranen) dus geen idee of het uberhaupt lekker is :thinking: