Show je laatste boodschappen

Als het onze AH is, dan word ik hier erg blij van haha.

16 likes

Ik heb geen foto van de boodschappen zelf, maar wilde wel even opscheppen over mijn extreme couponing van gisteren:

53 likes

Woaaaa :ok_hand:t3:

1 like

Door de verbouwing van de AH waar ik werk hebben we super veel afgeprijsd. Door combinatie van bonus en 35% waren er artikelen waar je 20 cent terugkreeg als je het kocht :’). Over extreme couponing gesproken haha

3 likes


Toko!

9 likes

15 likes

Oeh hoe is die Beyond burger? Jouw boodschappen lijken op die van mij trouwens: vega, sommige dingen vegan, maar sommige onvervangbare dierlijke dingen (zoals parmezaanse kaas indeed) koop ik nog.

1 like

Weet ik nog niet! Hij staat voor morgen op de planning, ben heel benieuwd. Hij was in ieder geval heel duur :upside_down_face: Ik zou wel willen dat ik iets meer vegan dan vega was maar ik vind het vaak lastig (als ik extreem veel zin heb ik salieboter pasta met parmezaan bijvoorbeeld)

Oh ik ben benieuwd! Mijn vriend heeft m in Duitsland op en vond m fantastisch.

Jaa ik herken het… een middenweg bij mij is nu biologische zuivel. Is wel duurder, maar wel zoveel beter voor de dieren :slight_smile:

1 like


26.50 bij ah

Ga nu lekker aan de chips en olijven, daarna een “chili” maken van de aardappel, bonen en gehakt en een magnum of 2 toe

6 likes

AH, €14,70

10 likes

Markt, €13,50

17 likes


Help te veel vega dingen bij de toko (4 soorten tofu, blik seitan en een zak vega gedroogd vlees ??)

18 likes

Oh zo’n fijne haul!

Ik weet niet of je je er druk over maakt, maar ik vond de hoeveelheid plastic op te markt echt om te janken. Ik neem nu zelf van die herbruikbare zakjes van de AH mee en die geef ik dan aan ze om groentes in te doen. Geen plastic meer en wel heerlijk veel verse groente en fruit. Ik krijg er vaak leuke opmerkingen over ook!

3 likes

Ja echt bizar hoeveel plastic ze gebruiken inderdaad. Dit zat allemaal al in zakjes, maar voor de supermarkt ga ik van die herbruikbare zakjes kopen. Thanks voor de tip!

1 like

Ik vond die spicy mayo chips zoo vies.
Ik had 'm voor een activiteit op m’n werk gekocht en heb 1 chipje geproefd (tis niet vegan) maar echt bah.
Het smaakte zuur, pittig en wel echt naar mayo.
Oké eigk precies de naam dus weet niet waarom ik dacht dat 't lekkerder zou smaken.

3 likes

Ik vond het ook goor :nauseated_face: ik hoopte op een patatje joppie ervaring want dat is een van mijn favoriete chipssmaken, maar helaas :-1:t2:

Laatste rondje voordat ik mijn AH twee weken moet missen:

Hoort ook nog een zak Quorn vegan nuggets bij (van 3,80 voor 2 euro). Heb 18,65 afgerekend.

18 likes

11 likes