Show je laatste boodschappen

Oh wauw dat klinkt echt superlekker inderdaad, ik ben dol op geroosterde groenten! Dank ook dat je het recept en foto helemaal hebt geupload, superlief! Ik ga het bewaren. :heart:

1 like

Ik kan iedereen die bevroren gehakte knoflook van harte aanraden voor de luie kokkinnen :grimacing: heel chill

5 likes

Wat een uitkomst! Is dit van de Amazing Oriental?

Yes!

1 like


Rondje Duitse supermarkt :ok_hand:t2: €22.24. Veel ongezonde meuk want daar hou ik van (en is voor mij gewoon de reden om heen te gaan want hun assortiment daarin is veel groter).

8 likes

Bierwurst! Mijn grote liefde!

1 like

19 likes

23,95 bij Albert Heijn

27 likes

Weet niet waarom, maar vind het toch zo heerlijk om dit topic te bekijken!

7 likes

Heb jij een persoonlijke rol 35% korting stickers?

23 likes

35% heaven

2 likes

Hahahaha, was het maar zo’n feest!

Onze Albert Heijn gaat verbouwen, dus heeft al een hoop afgeprijsd. En ik heb vaak geluk denk ik :sweat_smile:

Hmmm… Mijn AH gaat ook verbouwen en heeft korting… Misschien wonen we heel dichtbij elkaar. :joy:

Haha, check je inbox eens omstreeks september vorig jaar :sweat_smile:

1 like

Hahaha :rofl: toen ik er gisteren was viel de korting tegen.

1 like

Nou ja, bij mij is het voornamelijk het halve vegaschap geweest :joy:

Hahaha, ik moest iets te hard lachen om deze reactie.


€31,67 bij de Aldi

11 likes

Dit gaat toch om ‘mijn’ ah? Dacht dat jullie vlakbij wonen. In dat geval: we zijn nog laaaaang niet klaar met afprijzen. Morgen mag ik van 8-17 afprijzen met een aantal collega’s. Andere collega’s zijn ook al sinds woensdag bezig.

2 likes

Wist t ook niet maar zag ze liggen. Kosten daar 3,69 en bij die appie 4,09 zie ik op de website net. Cola was 2,25 voor 1,75L terwijl het bij de appie 2,19 is voor 1,5L. En ze hebben veel a-merken waar ik me vooral over verbaasde. Kleine verschillen maar alles bij elkaar opgeteld wel een groot verschil in prijzen voor a merken tov andere winkels.

1 like